Net online gezet, het zou inderdaad heel goed kunnen dat ze verticale LSM's op TTD gaan gebruiken.
Overigens leuk dat ze Gerstlauer roasten in de video op 43 seconde
Net online gezet, het zou inderdaad heel goed kunnen dat ze verticale LSM's op TTD gaan gebruiken.
Overigens leuk dat ze Gerstlauer roasten in de video op 43 seconde
The_Real_Infernape Overigens leuk dat ze Gerstlauer roasten in de video op 43 seconde
Wil je een slome lift or een snelle met tyfus veel downtime is dan de vraag
QDude24 Of allebei. Dan krijg je Kärnan
The_Real_Infernape Net online gezet, het zou inderdaad heel goed kunnen dat ze verticale LSM's op TTD gaan gebruiken.
Ik postte het net in het Storm topic op het forum, maar het is hier eigenlijk ook wel enorm van toepassing. Van die baan zien we hier wat een verticale LSM van Intamin zou kunnen doen:
Een world first is het inderdaad zeker niet. Intamin had het - zoals hierboven al gezet - op Storm zitten en Zierer had dit in 2007 al op Wicked gedaan.
In elk geval wel leuk dat Intamin het als nieuw model gaat vermarkten. Dan kunnen we dit systeem wellicht vaker terug zien.
Of het iets met TTD te maken gaat hebben zal moeten blijken, maar het blijft de meest logische oplossing.
Volgens ELTororRyan is het goed mogelijk dat de nieuwe dragster van Zamperla is.
Never let them know your next move.
Dit lijkt me een vergezochte theorie. Hij zegt eigenlijk dat de enige reden voor zijn vermoeden is dar Zamperla relatief dicht bij die haven ligt waar CP de track van TTD naartoe heeft gestuurd. Ik kan me niet voorstellen dat CP deze klus door Zamperla zou laten doen als Intamin het waarschijnlijk veel beter kan fixen.
The_Real_Infernape De haven waar de track naar toe gaat is toch Genua, als ik het goed heb.
Ja de fabriek van Zamperla is wel een stukje dichterbij deze haven (330km), dan de fabriek van Intamin (400km).
Want die laatste is in Lichtenstein te vinden en daar is geen haven in de buurt,
Maar ook ik geloof dat verhaal dus niet echt.
The_Bullgod Werd de track van Intamin niet in Hongarije gemaakt? Ik dacht dat alleen het hoofdkantoor in Lichtenstein stond
Ezra ik zou het niet weten.
Misschien dat een andere member dat weet.
Ezra
Bijna, Slowakije: http://stakotra.sk/
Ze zijn er ook trots op: http://stakotra.sk/project/top_thrill_dragster
The_Bullgod Het klinkt zeer onwaarschijnlijk, maar als Zamperla ook een Intamin launch coaster in Playland in Vancouver weet te refitten met hun eigen systeem, wellicht krijgen ze Top Thrill Dragster dan ook voor elkaar. Het lijkt me alleen een enorme gok. Ik ben erg benieuwd wat ze ermee gaan doen. Ik hoop van harte dat ze hem niet teveel gaan verbouwen en zeker geen swing launch geven.
Intamin gaat niets doen met TTD. Dus het is een Zamperla. Mijn god, ik ben benieuwd.
Eftelflags Zamperla is wel een gedurfde keus, misschien de verassing van 2023/2024?
Ik mag toch hopen dat Zamperla van TTD af blijft, dat kan echt niet goed gaan.
Nou ja, Zamperla heeft zich wel bewezen met wat recentere baantjes. Ik vond de Tom and Jerry Cheese dinges in Warner Bros. vermakelijk en zelf goed te noemen. Maar het is wat anders dan een achtbaan die je richting de 200 km/u moet lanceren....
Mocht het lukken hebben ze wel goud in handen hoor. Want dan gaan ze natuurlijk veel meer van die Intamin probleem gevallen ombouwen.
Kan idd hard meevallen want als er een LSM lancering op komt besteden ze dat gedeelte toch uit bij een gespecialiseerd bedrijf.
Eftelflags Mocht het lukken hebben ze wel goud in handen hoor. Want dan gaan ze natuurlijk veel meer van die Intamin probleem gevallen ombouwen.
Als ze maar van Storm Runner afblijven dan vind ik het allemaal best.
Tja, Zamperla bouwt ook de nieuwe Wild Mouse in Cedar Point en ze zijn betrokken bij het opknappen van Senzafiato voor PNE Playland, dus het is logisch dat het combideal is geworden voor Cedar Point. Waarschijnlijk zullen ze ook wel aan Accelerator in Knott's gaan knutselen dan. Ik ben ook benieuwd wat voor lancering uiteindelijk wordt ingezet. Volgens mij heeft Zamperla weinig gedaan met LSM's. De motocoasters gebruiken een vliegwiel.