Pure Een bedrijf zoals Mack zou een veel logischere keuze zijn geweest voor het installeren van LSM
Voor de USA zou ik denken Premier Rides. Die zitten in hetzelfde continent en kunnen best sterke lanceringen bouwen (al hoeft de lancering bij een Triple Launch natuurlijk niet heel sterk te zijn).
FlyingTimo Dus als Zamperla dit ook bij een van hen op de tekentafel heeft gelegd, dan zal dat best goedkomen. Zolang dat niet dezelfde is als die RMC in de arm nam...
Wat er bij RMC mis is gegaan zullen we waarschijnlijk nooit volledig weten. Er ging in elk geval meer mis bij die baan dan alleen de Lancering. Nu weet ik niet in hoevere Wicked in Lagoon problemen heeft gehad en hoe anders dat systeem is, maar in zekere zin was die baan in Dollywood een prototype en dan zijn problemen te verwachten.
Gezien het hier om een vrij standaard rechte lancering gaat zou ik niet verwachten dat er al te veel problemen bij de launch zelf moeten zitten. Daarentegen hebben we wel nog alle techniek rondom, zoals de wissels, de treinen en alle techniek in het station.
Daarnaast krijgen we nog een stukje comfort, waar ik bij Zamperla weinig vertrouwen in heb.