- Bijgewerkt
Nou ben ik nog niet echt een actieve bezoeker en ben ik 1 maand geleden pas voor het eerst naar Toverland geweest, maar ik begrijp de kritiek dat Avalon nogal leeg was wel goed. Je gaat daar naar toe voor Fenix en The Flaming Feather (dank aan eerdere tips op dit forum, want het was zeer prima te eten ), maar verder is er inderdaad niet echt iets.
Als nieuwe/gp bezoeker heb je ook 0,0 idee dat er een verhaal achter zit, dus dat ze daar van afwijken zal de gemiddelde bezoeker echt niet opvallen of opmerken. Hoewel het er qua landscaping echt prima uit zag, voelde het ook niet echt 'af' aan. Alsof je vanuit een pretpark in een wat meer natuurgebied kwam te lopen. Wat niet verkeerd hoeft te zijn verder.
Hoe de Skyfly zich gaat verhouden in de helix is nog even afwachten. Het kan ook een toffe / intensere interactie worden dan dat het nu is, want op zich stelde dat stukje eiland ook niet veel voor. En nu knal je langs een (met een beetje geluk) actieve attractie en een queue aan mensen die staan te wachten. Of het nog zo fotogeniek gaat zijn vanaf het terrasje daar is nog even de vraag, maar dat is afhankelijk van de theming.
En 2 kinderattracties vlak bij het restaurant is natuurlijk ook ideaal voor de ouders die daar zitten. Laat ze maar een rondje in de molen of het dierenbaantje maken.
Om niet te lang door te ratelen verder; ik denk dat het een goede stap is om dit gebied wat meer te doen te geven en het meer bij het park te laten horen dan dat het is. Hadden ze meer met het verhaal kunnen doen? Zeker. Maar als ik niet op dit forum had gezeten, had ik nooit geweten dat dit verhaal daar speelde. Dus ik ben zeker positief over wat ze hier neer willen zetten en heb er wel zin in om volgende jaar te gaan kijken wat ze er van gemaakt hebben.