Jules eerlijk gezegd weet ik nog zo net niet of ik afbreken erger gevonden had...
Ja: Financieel gezien is dit voor het park sowieso de beste stap. Ze hebben wat (fake) records, ze hebben nog steeds hun skyline-definiërende baan en ze kunnen het als nieuw aanprijzen.. De investering zal beduidend lager liggen dan een nieuwe baan (tenminste: Als Zamperla het niet verkloot en ze over 5-10 jaar weer opnieuw moeten investeren).
Maar als ik af ga op mijn persoonlijke smaak, dan denk ik toch dat ze met de investering die hier in zit een veel leukere baan hadden kunnen zetten wanneer ze TTD gewoon gesloopt hadden.
TTD was een soort van "one trick pony" die nu eigenlijk zijn belangrijkste "trick" verliest. Maar met de tracklengte die in de nieuwe baan zit had je ook een behoorlijk goede andere baan kunnen zetten. Een Next-Gen Vekoma (misschien zelfs wel een Flying) had wellicht een veel betere aanvulling in het park geweest. Sowieso omdat het park al barst van de "hoger" achtbanen mocht wat afwisseling er best in zitten.