Mark Jij hebt ook wel gelijk hoor, maar waarom ga je een route uitstippelen met een bepaalde visie waardoor je het bestemmingsplan gaat laten wijzigen om vervolgens de plannen die je hebt niet door te voeren. Dat is toch totaal niet logisch als je naar de geschiedenis van Toverland kijkt? Dat gebeurt alleen als hun financieel in de knel komen, of om andere redenen waardoor ze er van moeten afzien.
Het is een meerjarenplan en natuurlijk valt en staat alles met de financiële mogelijkheden of het wel of niet uitgevoerd gaat worden en kunnen ze de betreffende gebieden ook anders invullen, om wat voor reden dan ook.
Wij anticiperen op de groei en toekomst visie van Toverland, niet of Toverland het financiëel wel of niet aankan. En in die plannen houden ze naar mijn mening 100% rekening met een hotel in dat betreffend gebied. Dat is totaal geen geheim gezien de eerdere plannen/wensen van hun.
Waar ik in mijn eerdere post voornamelijk op doelde is dat ze dat gebied specifiek omschrijven als een hotel resort gebied. Dat ga je niet doen als je niet zeker bent op wat voor locatie je deze toekomstige bestemming wil vestigen. Dat is juist het doel van wijzigen van het bestemmingsplan. Dat ze alvast een route uitstippelen en die verschillende gefaseerde gebieden opdelen en grofweg bepalen wat ze op die plekken mogelijk willen gaan bouwen, zodat ze de komende jaren gestaag kunnen doorgroeien. En natuurlijk bouwen ze flexibilteit in om die gebieden ook anders in te vullen, maar dat is niet plan A van hun lijkt mij.
We wijken een beetje van het topic af zo. Het gaat hier natuurlijk over de komende uitbreiding met de 4 nieuwe attracties.