Pretparkgenot Fantastisch die opsomming die je gemaakt heb met de nodige research. Heerlijk om te lezen en om te speculeren over toekomstige plannen. Bedankt daarvoor (dit soort dingen vind ik een van de leukste dingen om voorbij te zien komen).
Volgens mij als we de laatste toekomst plannen van toverland erbij nemen middels het bestemmingsplan:
Dan kun je zien dat Avalon in fase 5 is gepositioneerd. Je ziet ook dat fase 5 is doorgetrokken tot ongeveer driekwart van de vijver die nu buiten Avalon valt. Die komende uitbreiding zal deels gaan plaatsvinden achter die vijver (die nu buiten het huidig gerealiseerde gebied valt). Volgens mij is die grond ook al van Toverland want dit is ook de plek waar tijdens Halloween The Witchers forest is gevestigd.
Je ziet ook dat het gebied boven fase 5 is gereserveerd voor een Hotel resort area, ik denk dat die plannen voor dat gebied blijven en ook op die plek uiteindelijk gerealiseerd gaan worden.
Het staat er heel specifiek neergezet en zeker gezien de aanvraag om het bestemmingsplan te wijzigen. Als dat rond is moeten ze zich daar ook aan houden.
Dat betekend dat het gebied wat ze voor een bepaalde bestemming gereserveerd hebben ook ingevuld moet worden met een bestemming die in het plan omschreven staat.
Ik denk wel dat het een heel mooi zichtpunt zal zijn als je Avalon in loopt en in de verte het hotel ziet staan in de vorm van een kasteel. Dat zou echt iets toevoegen in het gebied.
En daarbij is die plek aan het water wel het mooiste plekje waar je het hotel kunt neerzetten. Ik kan niet anders bedenken dat dat de locatie gaat worden voor het hotel. Niet alleen als zichtpunt voor Avalon maar ook voor het uitzicht die je in het hotel gaat hebben + dat het gebouw dan aan het water ligt, wat zeker iets toevoegt.
Verder interessant wat jij zei over het element met schaduwen, daar ben ik wel benieuwd naar of ze dit alsnog gaan toevoegen.