JRS Waarom zou je een bestemmingsplan laten aanpassen om vervolgens niets met de gewijzigde onderdelen te doen. Dat zou een beetje raar zijn.
Ik stel niet dat er geen hotel ooit komt op die locatie, ik leg alleen de feiten neer;
- Het is in het huidige bestemmingsplan geen verplichte bestemming verblijfsrecreatie, enkel op die locatie is daar de mogelijkheid toe.
- In het nieuwe bestemmingsplan is daar niet in alle varianten nog de bestemming verblijf.
Je was in je post erg stellig dat je niet mag afwijken van een bestemming in het bestemmingsplan, dat klopt grotendeels wel, maar er zit wel nuance in die stelling. (nl. dat in dit geval het niet alleen bestemming verblijf is en het dus ook gewoon attracties kunnen worden en je altijd af kan wijken van een bestemmingsplan met alleen veel meer gedoe qua vergunningaanvraag).
Persoonlijk lijkt het me een mooie locatie hoor voor een hotel, laat me dat duidelijk zijn, maar schijnbaar is het voor Toverland nog echt geen zekerheid. En die flexibiliteit lijkt me alleen maar slim.