- Bijgewerkt
Volgens rcdb is deze baan in werking geweest tot 2023.
Kan het ook eventueel de baan uit Portugal zijn die daar in 1975 opdook en waar we nooit verder een link mee onderzocht hebben? (Te zien vanaf 54 seconden)
EDIT:
Als je trouwens goed naar de foto's van rcdb bekijkt, dan lijkt me toch dat hier recent renovatiewerken zijn uitgevoerd. Je ziet op heel veel foto's op heel veel plaatsen "verse" track. Dit lijkt me meer dan een stukken die geschilderd zijn. Dit lijkt me echt track replacement. Dat kan verklaren waarom op rcdb staat dat deze nog in werking is geweest. Ik zal aan George Greenway vragen welke informatie hij heeft, hij contacteerde me vorige week over een andere baan die in dit park stond en hij is hier deze maand nog geweest.
FlyingTimo
Die foto die je hier zet, dat is toch een oude foto he? Hoe zeker ben je dat het niet om dezelfde achtbaan kan gaan? En we weten toch niet dat die was scrapped, we weten alleen dat die bij een recyclage bedrijf stond. Volgens rcdb werd er op deze locatie gewerkt aan de coaster... Misschien is deze nooit afgebroken maar effectief gerenoveerd. Wat alle nieuwe stukken track kan verklaren.
FlyingTimo
En wat betreft de vondst van Duren in de jaren 70'. Dat zou me toch ook verbazen als het de Ciclone is. Volgens onze tijdlijn stond die tussen 1970 en 1973 in Playcenter in Brazilië en daarna reisde die met Kingstom Park rond over de Braziliaanse kermissen. Zou dit dan ook niet eerder de Portugese baan zijn geweest, klinkt precies logischer?