Het ene grote gat wat zit in de buurt van Iron Dragon lijkt nu gevuld te gaan worden met beton om vervolgens een footer te krijgen voor de spike??
Top Thril Dragster wordt omgebouwd naar Top Thrill 2
Een nieuwe grote kraan in de buurt van de oude Tophat van TTD.. Wordt alles dan vervangen en in een nieuwe kleur of kleuren geverfd of gespoten?
Eftelflags Red Force stap ik toch graag vaker in ( als het rustiger is) , maar snap wel waar je vandaan komt. Heeft de Baron na de drop ook wel een beetje eigenlijk.
De grote kraan is eerder deze week weer verdwenen..
Inmiddels zijn ze begonnen met het schilderen van de suports en baan delen die zijn blijven staan. De suports krijgen een grijze kleur de baan zelf wordt volgens mij nu in een grondlaag gezet.
Verder weinig werkzaamheden te zien. Het binnen terrein waar de wachtrij en station ooit waren ligt vol met water.
De verwachting is dat de baan grijs-rood gaat worden. Er zijn sleutelhangers uitgedeeld tijdens CoasterMania met een CP "0" logo in die kleuren.
Nieuwe update video :
Dit is nu de tweede keer in een week dat ik hier een filmpje van een kleine 10 minuten bekijk waarin echt helemaal niets gezegd wordt, wat nog niet in dit topic stond.
Zouden jullie in de toekomst de moeite willen nemen om de nieuwigheden uit lange filmpjes in ieder geval ook even te benoemen dan hoef ik de volgende keer geen 10 minuten van mijn leven te verspillen.
- Bijgewerkt
Nieuwe trackdelen zijn gearriveerd bij Hotel Breakers (een van Cedar Point's eigen hotels).
Video is privé, helaas.
Ik kwam een screenshot uit de video ook al tegen op Reddit:
Duidelijk geen track van Intamin, maar dat wisten we natuurlijk al. Benieuwd wat Zamperla ervan gaat maken.
Meint Benieuwd wat Zamperla ervan gaat maken.
Inderdaad, want Zamperla is deze hoogte en snelheid niet gewend.
The_Bullgod Dat maakt het inderdaad heel interessant. Het is nogal een stap voor hun.
Waarom is het eigenlijk niet langer koek en ei tussen Intamin en Cedar Fair?
CoasterBrabo Waarom is het eigenlijk niet langer koek en ei tussen Intamin en Cedar Fair?
Er is veel te vaak iets fout gegaan met diverse Intamin attracties bij verschillende Cedar Fair parken.
Neem b.v. Shoot The Rapids, maar ook Maverick hadden enorm veel problemen. Dat dat zijn nog maar 2 voorbeelden.
Cedar Fair is daar nog steeds niet overheen, ondanks dat moderne Intamin rides het juist erg probleemloos doen.
The_Bullgod ondanks dat moderne Intamin rides het juist erg probleemloos doen.
Daarom dat ik de houding van CF ook erg kinderachtig vind. Daarnaast is het bij een aantal banen (zoals Intimidator) ook zo geweest dat het park hier ook wel voor gekozen heeft: Je wilt een attractie die mensen lang tot op hoge G-Krachten houdt, dan kun je een aantal KO's daar wel bij in rekening brengen: Zeker in de zinderende hitte die daar in de zomers vaak is.
En dan nu de stap om met Zamperla te gaan werken - dit toch ook niet bepaald een goede reputatie hebben - vind ik zéker een bizarre stap.
Het voordeel ervan is: Ongeacht hoe hard Zamperla/CF het nu verprutst: Ze kunnen dan toch écht niet meer met het vingertje naar Intamin wijzen.
Coasterfrenzy Daarom dat ik de houding van CF ook erg kinderachtig vind.
Bijna net zo zielig als Six Flags met hun Gerstlauer ruzie. Die bestellen een nieuwe trein voor een Schwarzkopf bij B&M, een bedrijf dat nog nooit Schwarzkopf treinen heeft gemaakt, puur om het niet bij Gerstlauer te doen.
Vervolgens is de trein korter dan de orginele omdat B&M duur is, haha
Vind het echt een enorme misser dit, ze krijgen het namelijk niet eens voor elkaar om een simpele spinning wildmouse betrouwbaar open te houden dus ik zie dit somber in. Ook heeft zamperla naar mijn weten nog niet veel ervaring met LSM/LIM technieken..
Snap echt niet dat ze desondanks het verleden niet voor Intamin hebben gekozen, zij zijn heer en meester in de LSM technieken, switchtracks en hoge snelheden.