- Bijgewerkt
R0xannaBanana Ik denk dat veel mensen hier gewoon even hun ei kwijt moeten.
Dat snap ik en ik begrijp de emotie van dit gemis, ik vind het zelf ook jammer dat zo’n icoon het veld moet ruimen. Maar ik kan wel reflecteren dat het een keer klaar is met een attractie die -in mijn ogen- niet voor de eeuwigheid is gebouwd. Op technisch vlak dan.
En ik gaf het al eerder aan, ik kan ook goed kritisch uit de hoek komen als het om de Efteling gaat. Maar zolang er nog niets bekend is over de vervanging, vind ik het wel voorbarig. Ook al geven wat ervaringen uit het verleden begrijpelijk best wel wat voer voor wantrouwen.
Mocht het park echt met hele andere plannen komen op het niveau M&M / Nest! / Python dan ga ik ook figuurlijk op de barricades met mijn posts hier.
Grootste fout in mijn ogen, en ik zag hem eerder in dit topic, waarmee de Efteling de vele negatieve reacties creëert is toch wel het gebrek aan enige info over de vervanging.
Dat maakt mij dan wel weer wat angstig dat dit óf niet zo’n sterke vervanger is óf wederom een ad-hoc beslissing zoals we die de laatste tijd helaas vaker zien. Of erger, beide.
Maar laat ook ik daarin maar niet te voorbarig zijn.