laurenstp Het blijkt wel dat sommige mensen hier op welke manier dan ook goed geïnformeerd zijn over de toekomstplannen van de Efteling. Over het hotel gingen ook al geruchten en daar lieten diverse users al doorschemeren meer te weten (locatie ed). Gekscherend wordt er dan weleens gezegd dat ze de info van een man in een lange regenjas hebben, als in een soort fictieve spion achtige figuur.
Persoonlijk ben ik ook meer van het gebruik; je zegt alles of niets, als je daadwerkelijk wat weet. Dus gewoon; het zou kunnen dat Droomvlucht gaat verdwijnen (ofzo) in plaats van 'en dan zul je ook nog schrikken van de volgende grote ride die verdwijnt' of het hotel komt bij de ingang, in plaats van 'het komt op een plek die veel mensen zal verbazen'.
Misschien kun je sommige informatie niet prijsgeven omdat dan duidelijk wordt waar deze vandaan komt, maar dan zeg je wat mij betreft dus beter niets. Dat teasen heeft op dit forum voor mij dan geen ander doel dan 'kijk mij eens wat weten dat jullie niet weten' en dat vind ik een beetje kinderachtig.
Vind het wel fascinerend dat er dus plannen zijn om zulke iconen rücksichtslos te vervangen. Spookslot incluis zijn er mi toch een aantal unieke rides die de Efteling eigen maken en die ze wat mij betreft wel meer als museumstuk zouden mogen conserveren.