- Bijgewerkt
Roeltje Enige reden dat je dit denkt?
Ik bedacht me dat er een aantal attracties in de Efteling zijn die in het verleden zeer gecompliceerde storingen hebben gehad. Toen moest ik aan Villa Volta denken. Hier riep iemand ook Pagode. Ook zo'n geval met gecompliceerde storingen. Maar deze twee attracties hebben in het verleden langdurig stil gestaan omdat de storing simpelweg niet op te lossen viel. Bij Villa Volta lag de storing nogal ingewikkeld. de storing bevond zich toen ver achter de trommel waar ze niet gemakkelijk bij konden. Daarom moest ik gelijk daaraan denken. Zou super zonde zijn natuurlijk. Ik ben dol op deze attractie. Vooral op de muziek. Persoonlijk vind ik dit de beste muziek in een attractie ooit. Maar even over de Pagode. Ik denk dat eerder deze, na Spookslot hoog op de nomineerlijst staat omdat de populariteit ook erg afgenomen is de laatste jaren. Het is geen capaciteit vreter (720 pers. p.u.) en op drukke dagen is de wachtijd ook niet bijzonder lang meer. Tegenwoordig zie ik de Pagode bijna leeg de lucht in gaan. Mensen doen deze meestal wel als het elders druk is. Ja, mensen willen dan wel gewoon ergens in. Dus kiezen ze maar voor het meest rustige op dat moment (dat overigens ook voor Spookslot geldt).
R0xannaBanana Ik ben niet iemand die zich makkelijk uit het veld laat slaan
Ja, ik denk ik wel. Maar goed. Ik heb bijvoorbeeld ook geen Facebook. En verder ben ik op social media niet echt actief met discussies. Ja, soms op Twitter, maar omdat ik alleen mensen volg en niemand toe laat om mij te volgen, word ik weinig tot niet aangesproken op mijn uitlatingen. En hier vind ik dat best extreem soms. De een kan meer hebben dan de ander. In mijn eigen leven ben ik ook nooit uit op ruzies. Ben eerder een bemiddelaar (Ben in opleiding voor het predikantschap). Dus.... wellicht vind ik bepaalde opmerkingen hier om die reden oneerlijk en respectloos.