luckyrik28 Ik zit al een tijdje de TR van @Cerveza en @no-fear1991 te lezen en dacht ik moet toch wel onze trip verzilveren hier op Pretpark.club van onze geweldige Amerika avontuur vooral samen met @Micha @Andre @wouterh waarmee we de 3 volledige weken op reis zijn geweest. Amerika trip Trip Reports: [TR] Dag 0 en 1 van Amerika Trip (VLiegen en Coney Island) [TR] Dag 2 Six Flags Great Adventure [TR] Dag 3 Fietsen door Washington [TR] Dag 4 Kings Dominion [TR] Dag 5 Busch Gardens Williamsburg [TR] Dag 6 Chillend naar Carowinds en 2 uur Coaster H**ren [TR] Dag 7 Ochtendje Carowinds en Smokey Mountain. [TR] Dag 8 Dollywood 9. [TR] Dag 9 Schieten en eten in Nashville 10. [TR] Dag 10 Holiday World [TR] Dag 11 Kentucky Kingdom en avondje Kings Island [TR] Dag 12 Kings Island [TR] Dag 13 t/m 15 Cedar Point [TR] Dag 16 Kennywood 15. [TR] Dag 17 Niagara Falls en Six Flags Darien Lake [TR] Dag 18 Six Flags New England [TR] Dag 19 Reizen naar New York met tussen stop Dorney Park [TR] Dag 20 en 21 New York en terug vliegen. Helaas ook aan deze trip kwam een eind. En om daar aan te komen verlieten wij het hotel en gingen we rijden naar New York dwars door het centrum van New York in Manhattan om eerst de spullen te droppen in het hotel voor de avond en vervolgens onze auto in te leveren. Dit report staat niet in het teken van pretparken want we gingen een middag/avond en de volgende ochtend sightseeing doen in New York. We gingen als eerst naar het memorial plaza van 9/11 Ground zero. En wat een indrukwekkend schouwspel is dit. Niet te bevatten, ik had hetzelfde gevoel als in Ausschwitz. Vervolgens moest er gegeten worden in een klassieke dining en hebben we daarna de veerpont genomen naar Staten Island om langs het Vrijheidsbeeld te varen. In Staten Island tijd voor een biertje om daarna weer terug te varen en richting hotel te gaan om echt in te checken. Na het inchecken bleef Wouter in het Hotel omdat hij New York echt niks vind en gaan wij verder door langs Time Square te gaan en vervolgens ook vanaf de andere kant van het water naar de Brooklyn Bridge te kijken. Toen ergens nog wat eten en daarna tijd voor bed omdat we morgen eerst naar de Top of the Rock gaan. Met de uber waren we afgeleverd en konden we genieten van een mooie uitzicht over central park en de rest van Manhattan. En daarna heerlijk ge relaxt in Central Park en daarna ons hotel leeg gemaakt en richting het vliegveld waar we met een prive chauffeur zijn heen gereden. En toen was het echt tijd om afscheid te nemen van dit land en naar huis te gaan wel met wat vertraging helaas. Maar het was een onvergetelijke trip. Tot ooit Amerika.
20cent Bedankt voor je report! luckyrik28 Na het inchecken bleef Wouter in het Hotel omdat hij New York echt niks vind Kan Wouter dit toelichten
Marco 20cent Kan Wouter dit toelichten Ik weet niet de echte reden, maar tijdens de trip was @wouterh echt de modelredneck 🤣 Het zou mij niet verbazen als de grote stad ineens erg groot is 😉 Maar bedankt Rik voor jouw verslagen, ik heb ze echt met veel plezier gelezen. Ik denk zelfs nog dat ik ze later nog een keer ga doorlezen om deze onvergetelijke trip weer even te beleven.
luckyrik28 Nou wouter had echt een hekel aan de Concrete Jungle. Hij heeft liever een simpel dorpje dan volgepropte massa. Central Park vond hij onwijs leuk dat dan weer wel.
Cerveza Andre zeg het maar kunnen we meteen Nickelodeon en tegen die tijd het nieuwe Legoland meepakken😛
Jules Als ik New York op de foto's zie en er van toeristen over hoor denk ik altijd "wat een gave stad is 't toch", maar ik heb vier jaar lang op 45 minuten van de Holland Tunnel gewoond en ben in die tijd misschien tien keer in de stad geweest. Zodra je er woont zie je ineens de minder dure en net zo goeie alternatieven. Het is allemaal niet zo speciaal als in New York, maar het prijskaartje is al zo onnodig astronomisch in de Big Apple.