Eftelflags Je kunt er van alles van vinden, en dat ik bepaalde reacties uitlok ben ik mij ergens wel bewust. Dat mensen mijn gedrag omtrent het parkeren asociaal vinden kan ik goed mee leven. Een en ander komt voort uit een tijd dat wij elk dubbeltje moesten omdraaien om überhaupt ergens heen te kunnen in de vakantie. Zolang ikzelf vind dat wat ik doe door de beugel kan is er wat dat betreft niks mis. Ik wil wel even ter verdediging aanvoeren dat dit minimaal tien jaar terug is dat ik in Hellendoorn ben geweest, en het in de schoolvakantie was. Toen ik dat terrein op reed was ik de enige die daar parkeerde en er was totaal geen activiteit. Ik had van te voren gezien dat die instelling sloot in schoolvakanties, anders had ik dat niet gedaan.
Wat het parkeren bij Ouwehands betreft... Het parkeerterrein van Ouwehands zelf is niet afdoende als er grote drukte is in de vakanties. Er wordt dan uitgeweken naar het terrein van Candia wat normaal gesproken vrij parkeren is en waar nergens iets staat over privé voor leden van Candia. Dat Ouwehands daar een slaatje uit probeert te slaan door van dat terrein betaald parkeren te maken is wat mij betreft ook niet helemaal netjes. Als ik dan op internet lees dat Candia dit zelf ook niet ideaal vindt (understatement) en hun bezoekers aanraadt te zeggen dat ze voor Candia komen ipv Ouwehands weet ik ik wat ik zou moeten doen. Dat dit nog nooit is voorgekomen is een andere zaak. Ik ben altijd vroeg bij Ouwehands en parkeer recht voor het hotel aldaar. Nee, is niet asociaal. Parkeerplaatsen zijn openbaar, het hotel heeft een eigen privé parkeerplaats.