Coasterfrenzy Voor wat betreft updates in het park zou ik zelf met het Silverado Theater beginnen
Dat was ik kennelijk nog vergeten te vermelden in mijn vorige post: het Silverado Theater wordt ook verhuurd voor business events en levert ook gewoon geld op. Het is niet gewoon een theater in het park alleen.
Daarnaast heeft het ook quasi de perfecte ligging voor een theater: vlak aan de parkgrenzen aan de openbare weg, waar er eenvoudige toegang tot de backstage is voor aanlevering van decor en dergelijke... de oppervlakte die het theater zelf inneemt is eerder ook vrij klein (voor een theater), ik zie ze dan eerder de Colorado Adventure slopen (en dan het theater erbij, of het theater renoveren en laten staan). Het theater zelf kan wel een renovatie gebruiken, dat is waar.
Er is nog wel heel wat ruimte rondom het Silverado theater, vooral rond de plek waar (regelmatig) de wachtrij van de Colorado Adventure zich bevond. Maar die ruimte lijkt mij net heel belangrijk voor hulpdiensten en leveringen. Er is een reden waarom delen van het park nog niet bebouwd zijn, als ze konden was dat al lang gebeurd
Markiewong Dit zouden ze in het verleden als een probleem hebben gezien, maar sinds corona lijken ze te accepteren dat er voorlopig geen groei in bezoekers zit en proberen ze het park weg te zetten als een soort van 'boutiquepark'. Je merkt ook dat het park al vrij druk aan het worden is, meer bezoekers lijkt me dan ook niet gewenst.
Zo ervaar ik het ook. Ze proberen de bezoekers meer te spreiden met tickets op datum en dynamische prijzen. Het is ongelofelijk hoe snel het druk kan voelen in het park, maar er zijn dan ook maar een paar paden en die krijgen een hele hoop volk te verwerken. Dat het park een vreemde lay-out heeft zonder een echte vaste lus zorgt er ook voor dat er een mensenstroom in 2 richtingen ontstaat... tenzij het park echt uitgebreid kan worden met nieuwe grond zie ik eigenlijk niet echt meer een serieuze uitbreiding gebeuren, het park zelf kan de extra aanstroom van mensen eigenlijk niet echt meer aan op de huidige oppervlakte. Of ze zouden Wakobato ineens heel populair moeten krijgen en veel mensen naar daar kunnen lokken, daar zijn best uitgestorven paden te vinden, zelfs op drukke dagen