Coasterfrenzy ik zou het hele Chinese gebied slopen! En vervolgens als men aan het thema wil vasthouden opnieuw opbouwen of kiezen voor een ander thema.
Het hotel Ling Bao neemt samen met de parkeerplaatsen buiten, de tuin en het zwembad ontzettend veel ruimte in, ook is het hotel al dermate oud dat het financieel wel afgeschreven zal zijn.
Ook Silverado theater slopen en Geister Rikcha dan komt er echt een enorme lap grond vrij, als je dan ook nog eens op het gehele terrein gaat werken met 2 niveaus (begane grond en kelder) dan kun je hier extreem veel kwijt!, darkride(s) in de kelder bijvoorbeeld. En voordeel is de kelder hoef je niet gelijk te benutten je kan ook later hier een attractie openen.
Nieuw hotel aan de rand van het park, met parkeerkelder, hotelrestaurant en apart in je hotelpand het restaurant integreren wat nu midden op het plein staat. Ook in het hotel (kelder?) zou ik Fantissima verwerken.
In het pand van Crazy Bats en Hollywood tour komt zo nog extra ruimte vrij, dit pand bestaat grotendeels uit staal (constructie en afwerking) en moet dus makkelijk 1 op 1 te renoveren zijn, waar vroeger Hollywood Tour zat een mooie ETF darkride met eventuele thrill effecten (vrijeval vloeren?) om de buurt te paaien en zelf ook een mooiere uitstraling te krijgen natuurlijkere kleuren gebruiken en op het dak met beplanting werken.
Maargoed dit kost natuurlijk ontzettend veel geld maar levert wel extra ruimte in het park op, want uitbereidingen zie ik de komende 10 jaar niet gebeuren (helaas).