- Bijgewerkt
OlympiaLooping Natuurlijk heeft dat er wel mee te maken. Als je goud geld neertelt om 1x per 5 jaar een weekend naar het park te kunnen dan wil je toch dat je dag zo lekker mogelijk verloopt ?
Dus omdat jij dan daar toevallig loopt en zoals jij zegt goud betaald mag het personeel geen gebruik maken van hun grondrechtelijk recht???
OlympiaLooping k heb zelf ook 2x bij een vervelende werkgever gezeten waar je minimaal betaald kreeg en je pensioen, telefoon en reiskosten lekker zelf mocht betalen. Ik ben toen zelf weg gegaan en daar alleen maar beter van geworden.
Weggaan en je collega's in de shit laten zitten is ook niet heel fijne gedachte denk ik. Als jij door inderdaad solidair met je collega's te zijn gaat staken wel dingen kan behalen waar iedereen beter van word is dat denk ik beter dan maar weg te lopen.
Tonnie Is Disney echt zo stug, ik heb t niet heel goed gevolgd, maar als ik t nu zo zie, dan zou er dus vanaf augustus (sowieso al) onderhandeld worden over de nieuwe voorwaarden....
Als dat zo is, dan lijkt dit wel een beetje voorbarig zou ik zeggen.
Dacht meer aan andere bedrijven bij die zin (bijenkorf(een miljoenen winst maar jongens jullie krijgen niks(eigendom van een van de rijskte families in thialand en oosterijk) , zorg, NS) al is Disney zelf ook niet het makkelijkst. Deze besprekingen waren zelfs al een tijdje terug al een keer aangestipt. Dit was ook een van de redenen dat Disney al die tijd geen reaktie had gegeven.
Begrijp me goed hoor ik vind de stakingen rete iritant en ongehoord zoals ze zaterdag te keer gingen. Vind ook zeker dat de stakers hun goodwill aan het verliezen zijn.