Rvv eigenlijk geef je zelf al antwoord, morgen is de deadline dus vanaf morgen zal je wellicht iets horen. Bij eerdere acties kreeg sowieso iedereen een mail met bericht of je wel of niet gewonnen hebt dus dat verwacht ik nu eigenlijk ook wel.

• Rvv heeft hierop gereageerd.
  • Jacko vindt dit leuk.

Herbergier Na het inschrijven stond er "winnaars krijgen uiterlijk 8 oktober bericht per email ". Dit suggereert dat je ook voor die datum bericht kan krijgen en alleen maar als je mag deelnemen. Vandaar mijn nieuwsgierigheid of er al mensen reactie hebben gehad. : )

Hopelijk morgen een e-mailtje anders helaas pindakaas en zal ik zeker zelf een moment plannen.

Ik had hem deze ochtend al wel verwacht, maar we wachten nog even geduldig.

• Rvv vindt dit leuk.

Volgens mij krijg je pas 21 oktober een mail als je hebt gewonnen. En ook kan je je nog inschrijven tot 16 oktober

Skeet

Dit is wat abonnementhouders als bericht terug kregen met de winactie

Sorry, ik begrijp het nu. Helaas ben ik geen abonnement houder dus doe ik mee aan de landelijke actie. Hoop dat één van jullie vandaag een mailtje krijgt dan!

• Rvv vindt dit leuk.

zit echt vol spanning af te wachten op een mailtje haha, maar mn hoop is laag

Eftelabbo
      same hereee 😔😔
      ben benieuwd, hadden jullie je ook aangemeld voor de 'normale' winactie? ik zat net te denken of dat toch misschien invloed heeft op deze abonnement actie

• John heeft hierop gereageerd.

Ook niet gewonnen...

kraakstoel ben benieuwd, hadden jullie je ook aangemeld voor de 'normale' winactie? ik zat net te denken of dat toch misschien invloed heeft op deze abonnement actie

Inmiddels wel. Dat had ik nog niet gedaan. Dat kun je overigens 2x doen per e-mailadres 🙂

Ik heb alleen aan de normale meegedaan voor een tijdslot op 30 oktober... Dus nog even duimen draaien hier

Pascal-Manu pascal ik ken je niet, maar ik biedt mezelf aan om als "1 van de 5 andere abonnementhouders" mee te gaan met jou! (kan t altijd proberen)🤠

(en kraakstoel is natuurlijk niet de naam, Joep wel)

Inmiddels ook mail gehad. Geen prijs... 🙁

Pascal-Manu Tof! Ik ben benieuwd hoe het gaat zijn. Laat het gerust weten hier op het forum 🙂