Tsja.. misschien word de attractie toch niet helemaal voor iedereen. Het is ook nogal een ruim begrip natuurlijk.
De 1,20 zou inderdaad een flinke lengte zijn en dan kun je toch al wat meer richting de thrill-kant gaan zitten. De kinderen die doorgaans met opa en oma mee gaan, gaan er dan niet in, dus de kans is groot dat opa en oma zelf ook niet helemaal geinteresseerd zijn in de attractie.. Dan hou je een redelijk vitale groep over die wel wat meer kan hebben.
The_Bullgod dat heel erg veel zou kunnen, terwijl de mogelijke passagiers al misselijk worden van een kinder draaimolentje.
Veel kunnen wil niet zeggen dat het misselijkmakend moet worden. Ik zie enorm veel potentieel voor een show-attractie met dit type. En hoewel ik daar nog steeds sterk op hoop, leg ik mijn verwachtingen daarin niet al te hoog. Het decor lijkt me simpelweg niet diep genoeg te zijn om veel met show-elementen te kunnen doen, maar ik laat me graag verrassen.
In elk geval weet ik dat ik dat ding eerst zelf moet gaan testen, voordat ik weet of ik bepaalde familie-leden mee moet nemen of niet.