Ergens wel jammer dat kinderen vanaf een lengte van ongeveer 8+ jaar mee mogen. Want er is gewoon geen enkele infill in de buurt om die kinderen te vermaken terwijl de rest van de familie in DM gaat.
Het Spookslot wordt vervangen door Danse Macabre
- Bijgewerkt
Hi,
Misschien een stomme vraag maar ik ben benieuwd of er hier mensen zijn met een efteling plus of classic abonnement die een mailtje hebben gehad als reactie op de inschrijving voor de dance macabre preview?
Morgen is de deadline voor bericht te krijgen en ik heb persoonlijk nog niks gezien.
Rvv Uiterlijk morgen krijg je bericht of je mag komen stond in de mail.
Rvv eigenlijk geef je zelf al antwoord, morgen is de deadline dus vanaf morgen zal je wellicht iets horen. Bij eerdere acties kreeg sowieso iedereen een mail met bericht of je wel of niet gewonnen hebt dus dat verwacht ik nu eigenlijk ook wel.
- Bijgewerkt
Herbergier Na het inschrijven stond er "winnaars krijgen uiterlijk 8 oktober bericht per email ". Dit suggereert dat je ook voor die datum bericht kan krijgen en alleen maar als je mag deelnemen. Vandaar mijn nieuwsgierigheid of er al mensen reactie hebben gehad. : )
Hopelijk morgen een e-mailtje anders helaas pindakaas en zal ik zeker zelf een moment plannen.
Ik had hem deze ochtend al wel verwacht, maar we wachten nog even geduldig.
Volgens mij krijg je pas 21 oktober een mail als je hebt gewonnen. En ook kan je je nog inschrijven tot 16 oktober
Dit volgt later vandaag.
Skeet dit gaat over de winactie voor 6 tickets op 31 oktober.
Sorry, ik begrijp het nu. Helaas ben ik geen abonnement houder dus doe ik mee aan de landelijke actie. Hoop dat één van jullie vandaag een mailtje krijgt dan!
zit echt vol spanning af te wachten op een mailtje haha, maar mn hoop is laag
Ik heb zojuist een mail ontvangen. Helaas niet gewonnen
Eftelabbo
same hereee
ben benieuwd, hadden jullie je ook aangemeld voor de 'normale' winactie? ik zat net te denken of dat toch misschien invloed heeft op deze abonnement actie
Ook niet gewonnen...
kraakstoel ben benieuwd, hadden jullie je ook aangemeld voor de 'normale' winactie? ik zat net te denken of dat toch misschien invloed heeft op deze abonnement actie
Inmiddels wel. Dat had ik nog niet gedaan. Dat kun je overigens 2x doen per e-mailadres
Ik heb alleen aan de normale meegedaan voor een tijdslot op 30 oktober... Dus nog even duimen draaien hier
Wauw! Ik heb een tijd vak gewonnen op maandag, 28 oktober
- Bijgewerkt
Hier 3 abonnementen zonder prijs
@Pascal-Manu Wat zijn de beschikbare tijdvakken als ik vragen mag?