Het Spookslot wordt vervangen door Danse Macabre
Sorry, ik begrijp het nu. Helaas ben ik geen abonnement houder dus doe ik mee aan de landelijke actie. Hoop dat één van jullie vandaag een mailtje krijgt dan!
zit echt vol spanning af te wachten op een mailtje haha, maar mn hoop is laag
Ik heb zojuist een mail ontvangen. Helaas niet gewonnen
Eftelabbo
same hereee
ben benieuwd, hadden jullie je ook aangemeld voor de 'normale' winactie? ik zat net te denken of dat toch misschien invloed heeft op deze abonnement actie
Ook niet gewonnen...
kraakstoel ben benieuwd, hadden jullie je ook aangemeld voor de 'normale' winactie? ik zat net te denken of dat toch misschien invloed heeft op deze abonnement actie
Inmiddels wel. Dat had ik nog niet gedaan. Dat kun je overigens 2x doen per e-mailadres
Ik heb alleen aan de normale meegedaan voor een tijdslot op 30 oktober... Dus nog even duimen draaien hier
Wauw! Ik heb een tijd vak gewonnen op maandag, 28 oktober
- Bijgewerkt
Hier 3 abonnementen zonder prijs
@Pascal-Manu Wat zijn de beschikbare tijdvakken als ik vragen mag?
- Bijgewerkt
Pascal-Manu pascal ik ken je niet, maar ik biedt mezelf aan om als "1 van de 5 andere abonnementhouders" mee te gaan met jou! (kan t altijd proberen)
(en kraakstoel is natuurlijk niet de naam, Joep wel)
Inmiddels ook mail gehad. Geen prijs...
Ik wens jullie succes! Ik heb ook een tijdslot gewonnen.
Pascal-Manu Tof! Ik ben benieuwd hoe het gaat zijn. Laat het gerust weten hier op het forum
Ik mag ook een TR schrijven
kraakstoel heb je Twitter? Pascal_SCUS. Als je me even toevoegt dan kunnen we even verder praten
- Bijgewerkt
Er is zojuist weer een instagramstory geplaatst https://www.instagram.com/stories/efteling/347432) Binnenkort weer een nieuwe making off? (Want we hebben er nog 3 te gaan )
- Bijgewerkt
Ik verwacht eerder weer zo’n tussendoor teaser voor nu. Ook omdat de Eftel-paparazzi steeds meer foto’s aan het maken zijn van het Koetshuys. Voor wie er wat langer van wil genieten:
Click to reveal Click to hide
Bron: Coshira via Efteling
De interieurs van de Efteling zijn de laatste jaren echt 10/10 (zolang ze het zelf ontwerpen).
Ook niet gewonnen met meerdere abbo’s helaas. Voor diegene die wel een tijdslot heeft gekregen veel plezier gewenst!
Ik vraag wel iets af. Als winnaar mag je nog 5 andere meenemen. Dat hoeft niet. Bestaat er dan niet een kans dat er dadelijk een lagere opkomst is? Dat is toch zuur voor de mensen die niet gewonnen hebben of zie ik dat verkeerd?
Naar mijn idee had gewoon elke abonnementhouder de kans moeten hebben om voor zichzelf en alleen zichzelf te winnen, dat was eerlijker en overzichtelijker naar mijn idee. Nu vallen er best veel mensen buiten de boot.
Ook ben ik van mening dat ze alle abonnementhouders tegemoet hadden mogen komen. Er zijn mensen die meer dan 10 jaar trouw een abonnement hebben en nu in de kou worden gezet.
Ik weet het, het is een extraatje die niet vanzelfsprekend is, maar toch voelt het ergens bitter en een tekortkoming naar de abonnementhouders die alsnog ook veel geld betalen.
Nou goed, het zij zo… een paar dagen later is de attractie voor iedereen open.