Ik schrik ook van de discussie 2 maanden geleden hadden we het over mensen die het wel iets vinden om het plat te gooien en een deel niet. Nu gaan we Efteling en andere blog leden dingen verwijten.
Persoonlijk vindt ik het persbericht niet echt handig gedaan, maar vanwege het immense bouwterrein naast de ingang ontkwamen ze er ook niet aan iets te melden. Iedereen kon zien dat dit niet voor de rieten kap van hvdvz zou zijn. Mijn gevoel is dat ze met dit bericht de speculaties in toom wilde houden zodat iedereen in ieder geval weet waar er iets staat te gebeuren binnen het park. Overigens waren ze waarschijnlijk nog niet zover met de pr/communicatie afdeling om hier een bericht uit te sturen van het formaat voor een hotel en attractie als deze verdiend.
Dit praat niks voor de Efteling goed, maar ze wilde de fans waarschijnlijk ook niet langer in onzekerheid houden.
Persoonlijk zou ik liever fantaseren met andere blog leden wat voor iets het gaat worden. Hopelijk is daar binnenkort zodra de emotie is gedaald de ruimte voor.
Overigens snap ik dat er een icoon het park verlaat.