Pas op, het kan nog altijd een Moana ride zijn. Nog niets is officieel...Animal Kingdom krijgt ook een Moana ride, dus misschien wij ook...
Maar ik voel wél het deze keer bij de aankondigingen, grootse aankondigingen gaan zijn. Met Bob zijn bezoek, hij is ook weer aan de slag gekomen om zaken te veranderen. This is the moment om ook onze parken aan te pakken ! Uiteindelijk waren de cijfers van het Franse resort heel goed als ik me niet vergis...en ongetwijfeld zal men zeker het nieuws opgevangen hebben van mogelijk een Universal resort in Europa. Wetende Disney veel spanjaarden als gasten ontvangt...belangrijk om rekening mee te houden
Bouwtopic Frozen gebied in de Walt Disney Studios
De gene die de geruchten heeft geplaatst op Twitter had al gezegd dat het geen Mary Poppins wordt.
LuukSky Het zou wel iets Engels worden. Bv Peter Pan, Alice of Mary. Die laatste lijkt mij toch het aannemelijkst, in de vorm van een carrousel.
MisterDream .Animal Kingdom krijgt ook een Moana ride, dus misschien wij ook...
Huh, waar en wanneer is dit gezegd?
Ik ben ook benieuwd. Er is is wel iets Moana-achtigs op de "Blue Sky" tekeningen van D23 dit jaar te vinden, verder niets concreets.
Hjalmar
Oops my mistake !
- Bijgewerkt
Hjalmar Let wel, aangezien het na genoeg een kopie gaat worden, kan het best al zijn dat de elementen die snel geplaatst kunnen worden nu getest zijn en dus pre-build kunnen gemaakt worden. Om dan er gelijk in te plaatsen.
Om mij even zelf te quoten na het zien van dit Twitter bericht.
De berg ligt al klaar in test stukken.
Oh wow, dan zullen ze binnenkort wel gaan beginnen aan de berg.
We hebben geplaatste bomen, op locatie. Dat is goed om te zien.
Hoge kwaliteit video.
Waarschijnlijk heb ik het gemist maar waarom is die brug bij Frozen draaibaar? Komen er elementen op het meer die ze er weer af kunnen trekken/varen?