Jailsamer Wel gek dat het grote grasveld rechts dan niet gelijk wordt meegenomen. Nu lijkt het mij niet voor een nieuw gebied te zijn, maar eerder voor opslag voor materialen. Zeker omdat de overige 'vrije' plekken nu in een fase komen waarin de permanente infrastructuur wordt aangelegd.
Bouwtopic Frozen gebied in de Walt Disney Studios
BlueSpirit Wel gek dat het grote grasveld rechts dan niet gelijk wordt meegenomen.
Dat grasveld is een buffer veld en zal niet bebouwd worden in dit project plan. Deze heeft ook nooit in het project gestaan als attractie locatie en alleen maar als grasveld.
Aah dat wist ik niet. Alsnog wel gek om dit dan niet mee te nemen als opslag plek/werkplaats, mocht de grond inderdaad bouwrijp gemaakt worden voor een mogelijk uitbreiding. Of heeft dit te maken met een stukje beschermd gebied?
Dit was een screenshot van een van de documenten voor de aanmelding van een vergunning. Dit gaat specific over water afvoer, maar je kunt hierin zien dat het gebied tussen Frozen en Lion King/StarWars nooit ter ontwikkeling heeft gestaan.
Misschien dat het later komt, maar voor nu WDS 2.0 zal geen derde land krijgen buiten Lake Walk, Arendelle The World of Frozen en de nog niet nader te benoemen derde gebied.
- Bijgewerkt
Toch fijn dat hier bevestigd lijkt te worden dat Parijs geen projectie gezichten krijgt.
Ik denk dat we hier wel een belangrijk iets zien, ze beginnen met het thematiseren van het kasteel. Wat betekend dat ze de daken pre-fab klaar gaan zetten om in een keer erop te zetten.
Ik vind het verbazingwekkend hoe lang Disney bouwt op alles, zeker als je nu in Florida ziet hoe snel Universal Universe groeit. En die bouwen tocht ook heel gedetailleerd thema’s.
BAVI Ik vind het verbazingwekkend hoe lang Disney bouwt op alles, zeker als je nu in Florida ziet hoe snel Universal Universe groeit. En die bouwen tocht ook heel gedetailleerd thema’s.
Ik vind een groot verschil zitten in de bouwkwaliteit van Amerikaanse Disney parken en de meeste andere parken. Veel duurzamer. Zoals de Efteling ook alles bouwt met "echte" stenen en bij andere parken het meer decormaterialen zijn.
Universal lijkt nu snel te gaan, maar het is alleen nog maar grof werk - leidingen, wegen, betonnen constructies - dat gaat straks een stuk langzamer bij het afwerken van het geheel.
- Bijgewerkt
FlyingTimo Toch heeft hij ( gevoelsmatig) een punt , Disney heeft altijd eeuwen nodig voor zowel renovaties als nieuw te bouwen rides.
Die berg ligt er alleen voor de concept art neem ik aan? Zou wel tof zijn op de achtergrond
R013 Disney heeft altijd eeuwen nodig voor zowel renovaties als nieuw te bouwen rides.
Nou en? Disney heeft toch geen verplichting naar de fans om attracties snel sneller snelst te bouwen of renoveren? Ik snap deze eeuwigdurende draaideurklaagzang echt niet, maar dat zal wel aan mij liggen.
Hjalmar Wat betekend dat ze de daken pre-fab klaar gaan zetten om in een keer erop te zetten.
Het kasteel van Arendelle bestaat straks slechts uit een verdedigingsmuur met daarachter een losstaande staalconstructie die de daken en torens in de lucht houdt. Daar weer achter komt in Parijs - in tegenstelling tot Hong Kong - een loods te liggen voor de meet-and-greets met Anna en Elsa. 't Kasteel wordt dus helaas geen gebouw dat te bezoeken is, blijkbaar omdat daardoor de bouweisen onnodig complex zouden worden.
Met Frozen geopend in Hong Kong, feliciteren Tokyo en Parijs het park met de opening. Interessant genoeg geeft dit een kleine glimp op de bouw van de straat in Arendell waar de gebouwen al kleur hebben gekregen.