Pino330 De gene die de geruchten heeft geplaatst op Twitter had al gezegd dat het geen Mary Poppins wordt.
Jailsamer LuukSky Het zou wel iets Engels worden. Bv Peter Pan, Alice of Mary. Die laatste lijkt mij toch het aannemelijkst, in de vorm van een carrousel.
Convival MisterDream .Animal Kingdom krijgt ook een Moana ride, dus misschien wij ook... Huh, waar en wanneer is dit gezegd?
Hjalmar Convival Was puur BlueSky, niets te maken met aankondigingen. Zelfde als de uitbreiding voor Magic Kingdom achter Big Thunder Mountain. BlueSky niet meer en niet minder.
Coaster_Sproet Ik ben ook benieuwd. Er is is wel iets Moana-achtigs op de "Blue Sky" tekeningen van D23 dit jaar te vinden, verder niets concreets.
Hjalmar Hjalmar Let wel, aangezien het na genoeg een kopie gaat worden, kan het best al zijn dat de elementen die snel geplaatst kunnen worden nu getest zijn en dus pre-build kunnen gemaakt worden. Om dan er gelijk in te plaatsen. Om mij even zelf te quoten na het zien van dit Twitter bericht. De berg ligt al klaar in test stukken.
TheDude Waarschijnlijk heb ik het gemist maar waarom is die brug bij Frozen draaibaar? Komen er elementen op het meer die ze er weer af kunnen trekken/varen?
Nevz TheDude Misschien voor een show op het water waarbij de elementen via die route op het meer komen? Edit: Oh, zoals LuukSky al liet zien 😄