Oh wow, dan zullen ze binnenkort wel gaan beginnen aan de berg.

19 dagen later

Pino330 gaaf dat het nu toch snel verticaal gaat. Ziet er groots uit

We hebben geplaatste bomen, op locatie. Dat is goed om te zien.

17 dagen later
een maand later

Waarschijnlijk heb ik het gemist maar waarom is die brug bij Frozen draaibaar? Komen er elementen op het meer die ze er weer af kunnen trekken/varen?

TheDude Misschien voor een show op het water waarbij de elementen via die route op het meer komen?

Edit: Oh, zoals LuukSky al liet zien 😄

waarschijnlijk zullen ze shows/bootjes laten varen over het meer. daarom zal er daar en extra plaats zijn om ze weg te zetten (parkeren)

jelleke15 Dit is de maintenance bay voor de show, waarvoor ze vanuit DisneySea de barges hebben gekocht van de voormalige Fantasmic show. Het midden van het meer zal een fontein element krijgen zoals we die kennen van World of Color. Daarnaast zit het filtratie systeem voor het meer ook in de maintenance bay.

De show zal een mix worden van barges, fonteinen en uiteraard water projectie schermen.

Dit zijn trouwens die barges, hoe ze in Parijs eruit komen te zien is natuurlijk nog afwachten.

6 dagen later

Eindelijk is het zover! Ze zijn ondertussen begonnen met de constructie voor de grote berg, ik ben benieuwd op welk tempo ze de berg gaan bouwen...

Ik denk niet dat dit berg is, maar het kasteel. Want er zit nog geen dak op de tweede verdieping van de show building.

Even voor de duidelijkheid, we zitten nu op hetzelfde moment als in bij Hong Kong op 27 September 2020. Als het klopt wat ik zeg 🙂

18 dagen later
      23 dagen later

Hjalmar Er komt hier en daar wat duidelijkheid over de grote en de indeling. Opvallend vind ik dat ook de contouren van het Star Wars gebied bouwrijp gemaakt worden. Al hoor je al heel lang niks meer over dit idee, en zou het zelfs gecanceld zijn.

Jailsamer Wel gek dat het grote grasveld rechts dan niet gelijk wordt meegenomen. Nu lijkt het mij niet voor een nieuw gebied te zijn, maar eerder voor opslag voor materialen. Zeker omdat de overige 'vrije' plekken nu in een fase komen waarin de permanente infrastructuur wordt aangelegd.

BlueSpirit Wel gek dat het grote grasveld rechts dan niet gelijk wordt meegenomen.

Dat grasveld is een buffer veld en zal niet bebouwd worden in dit project plan. Deze heeft ook nooit in het project gestaan als attractie locatie en alleen maar als grasveld.