Zojuist een suite geboekt op zondag 3 augustus met uitzicht op de aquanura vijfer. voor 2 personen is het 744 euro totaal. inclusief toegang en ontbijt.

Ik stond vooraan in de rij en heb de prijzen voor mijn gezin even opgezocht (2 volwassenen, 2 kinderen, waarvan eentje in het baby-tarief valt (5 en 2 jaar oud).

De prijzen zijn voor 1 nacht, inclusief 2 dagen entree en ontbijt. Op de eerste dag dat het mogelijk is; 1 op 2 augustus.

Jasper Ben vandaag vooral benieuwd wat de prijs voor een nachtje zal zijn. Alleen lijk ik niet de enige te zijn en is het nog wel even wachten🫣.

De laagste prijs zou 585 euro zijn (2 volwassenen en 2 kinderen). Inclusief 2 dagen entree per persoon en ontbijt.

En toch m'n reservering aangepast naar de Excellent toren suite met uitzicht op aquanura en het park. Zit voor 2 personen op 1400 euro. Ik ben heel benieuwd!

John In de tekst staat dat "Premium Deluxe" twee luxe 2-persoonsbedden heeft, maar op de foto staat een 2 persoonsbed en een stapelbed?

Dit zijn de prijzen voor 1 augustus op basis van 2 personen. De kamers zijn dan voor 3, als je met 4/5 personen verblijft is die iets hoger.

Premium Deluxe: 580
        Premium Deluxe met Balkon = 620
        Torenkamer: 620
        Junior Suite: 720
        Suite: 745
        Junior Suite met balkon: 770
        Suite met aparte slaapkamer: 770
        Suite met balkon: 795
        Suite met aparte slaapkamer met balkon: 845
        Torensuite: 920
        Excellente torensuite: 1460

Tonnie de afbeeldingen lijken nog place holders. Ook voor Premium Deluxe kamers van andere groottes staat dezelfde foto van een 4-persoonskamer afgebeeld.

Prijzen vallen mij idd enorm mee voor wat er bij zit, oke, heb t er zelf niet voor over, maar gezien 2 dagen toegang, ontbijt, parkeren etc is de meerprijs voor het hotel niet eens zo veel, t is jammer dat ter vergelijking je niet even snel kan kijken wat een bosrijk in dezelfde periode doet.

Quefox_ Tja, de kamers zijn nog niet echt af op een proefkamertje na, dus logisch dat t alleen de ontwerp-renders zijn die er nu staan, maar of je een stapelbed hebt of een 2 persoonbed is wel een vrij significant verschil.

Tonnie Bij de kamers staat: "De getoonde beelden zijn impressies en dienen ter illustratie. De werkelijke kamer of suite kan afwijken in kleurstelling, uitzicht en indeling." Dus de juiste foto's komen later pas.

Tonnie Vorig jaar heb ik in het normale (inmiddels wonder) hotel, in April 200 euro betaald voor 2 personen 1 nacht met ontbijt. Daar was dan 10% korting vanaf vanwege ons abonnement. Maar dat was dus April, in het hoogseizoen is dat standaard een stuk meer natuurlijk.

Nog wat extra informatie, deels te zien in de screenshots hierboven. Maar toch handig om te weten.

Jouw verblijf is inclusief

• Overnachten in het hart van de Efteling
            • Onbeperkt toegang tot de Efteling
            • Half uur eerder toegang tot het park
            • Uitgebreid ontbijt in Brasserie 7
            • Toegang tot zwembad en spa
            • Gratis parkeren op hotelparkeerplaats, inclusief valet parking service
            • Inchecken vanaf 15.00 uur
            • Uitchecken voor 11.00 uur

Voorzieningen

• Luxe Suite met een uniek uitzicht over de Efteling
            • Zijdezachte badjassen en badslippers
            • Bedden van topkwaliteit voor een unieke slaapervaring
            • Luxe verzorgingsproducten

Ik heb zelf nog niet geboekt, maar kun je apart kiezen voor uitzicht over het sprookjesbos/aquanura, en hoeveel meer moet je betalen voor zo'n uitzicht?

Je, je kunt voor €40 extra een kleur en locatie opgeven als voorkeur.

Je kunt ook voor veel geld cadeautjes klaar laten leggen op je kamer:

Wat is het gemiddelde bedrag per persoon per nacht wat het zou kosten.

• John heeft hierop gereageerd.

Tonnie Nu hebben we al vaker gekscherend erover gehad dat het Efteling Grand Hotel van binnen nogal op een Van der Valk lijkt.

Leek het maar op een van der Valk hotel. Op basis van de beelden is mijn eerste reactie: "kil!"

Debruijn7 De goedkoopste deal heb je als je met 4 volwassenen een Premium Deluxe Kamer boekt. Twee volwassenen slapen dan wel in een stapelbed. Maar het kost p.p. €189,50

Als je eind november door de weeks gaat kost het zelfs maar €152,25 p.p.

Dit is dus inclusief twee dagen entree tot het park.

• Jamy vindt dit leuk.