Er zijn ook nog een hoop dingen in de rondleiding verteld die niet in het persbericht staan. Eén van de dingen die eruit springt (voor mij), is dat er inderdaad valet parking is. Iedereen kan naar de rotonde voor het hotel rijden, waar de koffers uitgeladen worden en de autosleutel aan personeel wordt overhandigd. Looopings heeft hierover een uitgebreid artikel:
Hotel op Dwarrelplein - Efteling Grand Hotel
- Bijgewerkt
Zojuist een suite geboekt op zondag 3 augustus met uitzicht op de aquanura vijfer. voor 2 personen is het 744 euro totaal. inclusief toegang en ontbijt.
Jasper Inmiddels een queue van 14K....
Ik stond vooraan in de rij en heb de prijzen voor mijn gezin even opgezocht (2 volwassenen, 2 kinderen, waarvan eentje in het baby-tarief valt (5 en 2 jaar oud).
De prijzen zijn voor 1 nacht, inclusief 2 dagen entree en ontbijt. Op de eerste dag dat het mogelijk is; 1 op 2 augustus.
Jasper Ben vandaag vooral benieuwd wat de prijs voor een nachtje zal zijn. Alleen lijk ik niet de enige te zijn en is het nog wel even wachten
.
De laagste prijs zou 585 euro zijn (2 volwassenen en 2 kinderen). Inclusief 2 dagen entree per persoon en ontbijt.
En toch m'n reservering aangepast naar de Excellent toren suite met uitzicht op aquanura en het park. Zit voor 2 personen op 1400 euro. Ik ben heel benieuwd!
Dit zijn de prijzen voor 1 augustus op basis van 2 personen. De kamers zijn dan voor 3, als je met 4/5 personen verblijft is die iets hoger.
Premium Deluxe: 580
Premium Deluxe met Balkon = 620
Torenkamer: 620
Junior Suite: 720
Suite: 745
Junior Suite met balkon: 770
Suite met aparte slaapkamer: 770
Suite met balkon: 795
Suite met aparte slaapkamer met balkon: 845
Torensuite: 920
Excellente torensuite: 1460
De standaard prijzen vallen me alleszins mee, als je meerekent dat je twee dagen toegang hebt, ontbijt en valet parking.
Prijzen vallen mij idd enorm mee voor wat er bij zit, oke, heb t er zelf niet voor over, maar gezien 2 dagen toegang, ontbijt, parkeren etc is de meerprijs voor het hotel niet eens zo veel, t is jammer dat ter vergelijking je niet even snel kan kijken wat een bosrijk in dezelfde periode doet.
Quefox_ Tja, de kamers zijn nog niet echt af op een proefkamertje na, dus logisch dat t alleen de ontwerp-renders zijn die er nu staan, maar of je een stapelbed hebt of een 2 persoonbed is wel een vrij significant verschil.
Tonnie Vorig jaar heb ik in het normale (inmiddels wonder) hotel, in April 200 euro betaald voor 2 personen 1 nacht met ontbijt. Daar was dan 10% korting vanaf vanwege ons abonnement. Maar dat was dus April, in het hoogseizoen is dat standaard een stuk meer natuurlijk.
Ik hoor net dat m’n vriendin een kamer boekte begin augustus inclusief een diner in Mystique
Nog wat extra informatie, deels te zien in de screenshots hierboven. Maar toch handig om te weten.
Jouw verblijf is inclusief
- Overnachten in het hart van de Efteling
- Onbeperkt toegang tot de Efteling
- Half uur eerder toegang tot het park
- Uitgebreid ontbijt in Brasserie 7
- Toegang tot zwembad en spa
- Gratis parkeren op hotelparkeerplaats, inclusief valet parking service
- Inchecken vanaf 15.00 uur
- Uitchecken voor 11.00 uur
Voorzieningen
- Luxe Suite met een uniek uitzicht over de Efteling
- Zijdezachte badjassen en badslippers
- Bedden van topkwaliteit voor een unieke slaapervaring
- Luxe verzorgingsproducten
Ik heb zelf nog niet geboekt, maar kun je apart kiezen voor uitzicht over het sprookjesbos/aquanura, en hoeveel meer moet je betalen voor zo'n uitzicht?
Je, je kunt voor €40 extra een kleur en locatie opgeven als voorkeur.
Je kunt ook voor veel geld cadeautjes klaar laten leggen op je kamer:
John
Zou blauw dan zicht zijn op aquanura? Gezien de kleur?
Wat is het gemiddelde bedrag per persoon per nacht wat het zou kosten.