Ik heb zelf nog niet geboekt, maar kun je apart kiezen voor uitzicht over het sprookjesbos/aquanura, en hoeveel meer moet je betalen voor zo'n uitzicht?

Je, je kunt voor €40 extra een kleur en locatie opgeven als voorkeur.

Je kunt ook voor veel geld cadeautjes klaar laten leggen op je kamer:

Wat is het gemiddelde bedrag per persoon per nacht wat het zou kosten.

• John heeft hierop gereageerd.

Tonnie Nu hebben we al vaker gekscherend erover gehad dat het Efteling Grand Hotel van binnen nogal op een Van der Valk lijkt.

Leek het maar op een van der Valk hotel. Op basis van de beelden is mijn eerste reactie: "kil!"

Debruijn7 De goedkoopste deal heb je als je met 4 volwassenen een Premium Deluxe Kamer boekt. Twee volwassenen slapen dan wel in een stapelbed. Maar het kost p.p. €189,50

Als je eind november door de weeks gaat kost het zelfs maar €152,25 p.p.

Dit is dus inclusief twee dagen entree tot het park.

• Jamy vindt dit leuk.

Het is prijzig genoeg, maar het valt mij alleszins mee allemaal. Je kan het natuurlijk zo gek maken als je zelf wilt. Voor een zogenaamd 'verschrikkelijk lelijk' hotel is het Efteling Grand Hotel toch bijzonder goed in trek. 😉

Loekiloeki Voor een zogenaamd 'verschrikkelijk lelijk' hotel is het Efteling Grand Hotel toch bijzonder goed in trek.

Naja, t zijn 140 kamers die 365 dagen per jaar gevuld moeten worden (wat ze vast wel gaat lukken), dus dat je nu voor de komende paar maanden kijken en boeken kan zegt nog niet zo heel veel toch.

Met deze prijzen snap ik t wel dat ze het uitverkopen, ben benieuwd als de acties over zijn en alles normaal is wat voor prijzen overblijven.

• Tim heeft hierop gereageerd.

Het ontgaat mij een beetje, maar iemand een idee of je als resortgast ook al kan reserveren voor Brasserie 7 in de avond?

Varnonth Iedereen kan er eten met een reservering zometeen, alleen zijn de reserveringen op dit moment enkel open voor EGH gasten.

Tonnie Met deze prijzen snap ik t wel dat ze het uitverkopen, ben benieuwd als de acties over zijn en alles normaal is wat voor prijzen overblijven.

Is het goedkoper om nu te boeken?

• Tonnie heeft hierop gereageerd.

Sjiebert Ik vind sowieso de namen van alle faciliteiten van het hotel echt gaaf! Café Biscuit, Brasserie 7, Bar Mystique, etc..

Tim Is het goedkoper om nu te boeken?

Geen idee, het lijkt erop dat er op dit moment wel promotionele prijzen zijn.
                voor hoe lang, welke periode, etc, etc etc is allemaal onbekend, maar ik verwacht idd wel dat straks de prijzen hoger zullen worden.

Koualix och, het past bij elkaar maar ik vind die namen nu niet echt spetterend. Eerder wat generiek, tegen 'cringe' aan. Vooral 7 en biscuit...

Koualix Café Biscuit, Brasserie 7, Bar Mystique, etc..

Nu je ze zo op een rijtje zet valt me pas op dat de namen ook al het onderscheid tussen het soort etablissement aanduiden. Slim gedaan! Ook tof dat alle namen Frans (past immers bij een grand hôtel), internationaal én Nederlands tegelijkertijd zijn. Alleen Sense voelt voor mij als een misser, helemaal omdat ik de link tussen 'voelen' en souvenirs mis.

Ik zal wel de enige zijn maar ik ben best wel enthousiast over de proefkamer. Het straalt voor mij rust en luxe uit. Het filmpje laat zien dat er nog veel werk aan de winkel is, maar de onderdoorgang is bijna klaar. Die zal vast eerder openen.

• Tonnie heeft hierop gereageerd.

Efteltje maar de onderdoorgang is bijna klaar. Die zal vast eerder openen.

Ik denk dat we vooral moeten wachten tot het restaurant klaar is, zolang je daar nog bouwvakkers heen en weer naartoe hebt gaan zal de onderdoorgang nog niet open gaan, want dan krijg je de hele dag bouwvakkers en materiaal etc die daar heen en weer gaan.

Ik denk eigenlijk dat we gewoon tot 1 augustus niet onder het hotel door kunnen. Het mooiste is toch als bij de arcade een groot lint wordt doorgeknipt daar?