Ja sorry voor de vele reacties, maar ik heb van deze zondag gebruik gemaakt om alle posts van de afgelopen jaren opnieuw door te nemen.
FlyingTimo
FlyingTimo
Op 3 januari schrijf je dat de Ciclone in 1959 in Grenoble staat en op 4 januari schrijf je 1960. Welk van de twee datums is correct?
Verder nog wat vragen over de Monorail van Bakker.
FlyingTimo
Ik heb hier genoteerd dat deze onder andere aanwezig was in Berlijn in 1960, weet iemand op welke Berlijnse kermis dit was?
Ook Deventer in 1960 heb ik staan, maar over welke van de twee kermissen gaat dat? Lente of zomer?
charivari
En wanneer die onder Stuy reist komt die in 1977 in Hagen, iemand een idee welke kermis in Hagen dit was?
Verder wordt er over die baan eerst gezegd dat die na Movie Park Germany/Traumlandpark naar Amerika gaat om er na naar Thailand te gaan. Later wordt er gezegd dat dit niet klopt en dat die in de plaats terug naar Duitsland is gegaan met exploitant Otto Witte. Maar nog later wordt vastgesteld dat Otto Witte de eigenaar was tussen Bakker en Stuy. Dus ik neem gewoon aan dat die van Movie Park Germany/Traumlandpark naar Thailand gegaan is?
EDIT:
Ik was nog eens verder onderzoek aan het doen en vandaag de dag lopen de kermissen van Tilburg en Brussel gelijktijdig. Aangezien we hier zeker weten dat de Monorail van Stuy in Brussel was en hem ook op meerdere foto's staat van Tilburg in 1974 zit ik dus met een raadsel. Liepen die kermissen in 1974 dan niet op hetzelfde moment? Jij hebt deze verpachtingslijst gevonden (hoe doe je dit zelfs?), kan je daarop ook de datum zien wanneer de kermis was?
PS:
Ik ben trouwens in kaart aan brengen op welke kermissen al deze monorails stonden, dus mocht iemand nog extra informatie hebben, over waar ze in welk jaar stonden, please, let me know 🙂