Ik dacht al meteen dat die foto niet kon kloppen, puur door de afmetingen. Een schijnbaar exacte kopie van Amerika achter de Space Mountain? Daar is de ruimte er niet voor. Op die plek kan je nog een exacte kopie zetten van de SM en dan is je ruimte ver op want dan zit je tegen de sporen van de Rer aan. Tenzij je die gaat overkappen maar dan is het wel heel wat pas en maatwerk. En pokkeduur om te zetten. Een kleinere infill zie ik er nog kunnen komen.
Kleine nieuwtjes en geruchten uit Disneyland Parijs
Ik verwacht de 12e grootse aankondigingen. Of is het Wishfull thinking?
Ik verwacht niets meer dan een openingsjaar en seizoen voor Frozen met een of meerdere nieuwe concept arts.
Oftewel, een paar nieuwe videootjes voor Star Tours zodat ze weer jaren dit kunnen zonder echt iets nieuws te bouwen. Wat blijft DLP een dikke middelvinger naar zijn gasten opsteken.
- Bijgewerkt
Marco Tja, ik begrijp jou reactie helemaal.
Waarschijnlijk gaat Parijs dit de grote nieuw beleving van 2024 noemen.
Marco Van mij hadden ze dit echt niet hoeven aankondigen, beetje een belediging naar iedereen die het park een warm hart toedraagt.
Ik vind deze uitspraak vreemd. Dit is nieuws vanaf een algemeen Star Wars fan event in Londen. Daar wordt aangegeven dat ze iets nieuws in de parken gaan laten zien op basis van het onderwerp waarover ze samen zijn. Dan is het toch goed dat ze aangeven dat het ook in Parijs te beleven is?
Ik ben het met je eens dat Disneyland Parijs er enorm bekaaid vanaf komt, al vanaf de opening, maar daar heeft dit hele event niets mee van doen en het voelt mij als spijkers zoeken in de droogte.
Leuk dat ze de attractie blijven update, daar leent ie zich natuurlijk onwijs goed voor. Zeker met alle series die nu uitkomen komen er alsmaar nieuwe locaties bij. Lachen!
Ik ben benieuwd!
- Bijgewerkt
Nog meer klein nieuws:
Nog niets over Space Mountain oid. Wel wat leuke nieuwtjes. Nou ja.
- Bijgewerkt
Ik verwacht verder geen nieuws meer momenteel. Presentatie is afgelopen en de tours gaan volgens mij gewoon beginnen. Ik zou alleen niet weten wat D23 hier nu uniek aanmaakt ten opzichte van wat er vorig jaar was aangeboden tijdens de de dertigste verjaardag.
Kleine aantal updates aan bestaande zaken, openings data bekend gemaakt voor attracties in onderhoud en wat filmpjes van achter de schermen. De eerst volgende pers moment zal pas in September van dit jaar zijn, wanneer Destination D23 is. Tot die tijd kunnen we luchtfoto's gaan bekijken.
Parijs stelt mij telkens weer zo enorm terleur.