Heel jammer dit, ik roep dit namelijk al jaren.

Jammer dat het fake is maar een Star Wars gebied daar en/of tussen Star Tours en It's a small world zou een prima plek zijn en zou stukken beter werken dan in ieder park een stukje star wars.

Misschien niet echt maar het zou toch wel geweldig zijn. "La Guerre des Étoiles" blijft in Frankrijk enorm populair en staat er op de derde plaats van meeste bioscoopbezoekers ooit. Dat dit land geannuleerd zou zijn zou ik vreemd vinden, ik denk namelijk dat men hier een stuk meer merchandise van zou verkopen dan bijvoorbeeld Avatar.

Persoonlijk zou het in de Studios ook goed passen, omdat ik een uitbreiding van het Jules Verne thema in Discoveryland beter zou vinden. Maar dit is geen IP dus dit zal er nooit meer komen vrees ik. Dan is Star Wars zeker een goede vervanger en er is best wel wat ruimte in die hoek. Ik zie het graag komen!

Ik dacht al meteen dat die foto niet kon kloppen, puur door de afmetingen. Een schijnbaar exacte kopie van Amerika achter de Space Mountain? Daar is de ruimte er niet voor. Op die plek kan je nog een exacte kopie zetten van de SM en dan is je ruimte ver op want dan zit je tegen de sporen van de Rer aan. Tenzij je die gaat overkappen maar dan is het wel heel wat pas en maatwerk. En pokkeduur om te zetten. Een kleinere infill zie ik er nog kunnen komen.

Ik verwacht de 12e grootse aankondigingen. Of is het Wishfull thinking?

• Idol heeft hierop gereageerd.

Jailsamer Ik verwacht een aankondiging van de nieuwe Marvel show in het oude moteurs action theater, retheming van Space Mountain en heel misschien aankondiging van Lion King splash mountain

Ik verwacht niets meer dan een openingsjaar en seizoen voor Frozen met een of meerdere nieuwe concept arts.

Idol Wellicht ook nog een nieuwe parade & Mickey & Minnie's Runaway Railway?

Oftewel, een paar nieuwe videootjes voor Star Tours zodat ze weer jaren dit kunnen zonder echt iets nieuws te bouwen. Wat blijft DLP een dikke middelvinger naar zijn gasten opsteken.

Marco Tja, ik begrijp jou reactie helemaal.
        Waarschijnlijk gaat Parijs dit de grote nieuw beleving van 2024 noemen.

Marco lol, lekker kort door de bocht weer geschoten. Dit is letterlijk alleen maar een Star Wars Celebration Europe. Niets meer en niets minder. Het is geen D23, geen aandeelhouders vergadering. Dit heeft verder helemaal niets te maken met de parken.

• Marco heeft hierop gereageerd.

Hjalmar Liever direct en kort door de bocht zijn dan alleen maar een beetje om de drollen heen draaien omdat je anders misschien wat Disneyfans kan kwetsen. Van mij hadden ze dit echt niet hoeven aankondigen, beetje een belediging naar iedereen die het park een warm hart toedraagt.

Marco Van mij hadden ze dit echt niet hoeven aankondigen, beetje een belediging naar iedereen die het park een warm hart toedraagt.

Ik vind deze uitspraak vreemd. Dit is nieuws vanaf een algemeen Star Wars fan event in Londen. Daar wordt aangegeven dat ze iets nieuws in de parken gaan laten zien op basis van het onderwerp waarover ze samen zijn. Dan is het toch goed dat ze aangeven dat het ook in Parijs te beleven is?

Ik ben het met je eens dat Disneyland Parijs er enorm bekaaid vanaf komt, al vanaf de opening, maar daar heeft dit hele event niets mee van doen en het voelt mij als spijkers zoeken in de droogte.

Leuk dat ze de attractie blijven update, daar leent ie zich natuurlijk onwijs goed voor. Zeker met alle series die nu uitkomen komen er alsmaar nieuwe locaties bij. Lachen!

Zingo het voelt mij als spijkers zoeken in de droogte.

Precies dit, overdrijven is een kunstvorm die vaak uitgedragen wordt op dit forum.

Nog niets over Space Mountain oid. Wel wat leuke nieuwtjes. Nou ja.