- Bijgewerkt
Michael In plaats van dat anderen dan dat idee verbeteren schiet iedereen met z’n hakken in het zand, dus kom maar door met de goede ideeen voor een ander attractietype. Ik kan er ook nog wel wat opnoemen die er prima passen.
Correct me if I’m wrong, maar de manier hoe je dit bericht opstelt komt bij mij over alsof je vindt dat jouw idee met betrekking tot vervangen, zowel type attractie als functie van het gebouw, de enige optie is. Dat kan , dan heb ik alleen het idee van dit topic verkeerd begrepen. Als je wilt dat we alleen in het kader van vervanging gaan praten dan zijn er wat mij betreft vele opties. Ik zou zeggen laten we de beste achtbaan van de wereld op dit stukje grond plaatsen. Er is genoeg ruimte, en je hebt misschien op de baron na wel een van de mooiste stations van Europa. Ik snap in dat opzicht dus echt waarom je met een kiddy achtbaan aan komt? De behoefte lijkt me te zijn opgevuld door M&M.
Tenzij je wilt dat er restricties komen aan onze ideeën, maar dan snap ik je reactie op @Progress niet. Want dat zijn redelijke restricties. Alsof er enige vorm van realisme zit in het feit dat daar een restaurant kan komen. Zo’n gesprek heeft natuurlijk alleen zin wanneer je een bepaalde richtlijn opgeeft maar is het dan niet fair om zelf ook die richtlijn aan te houden?
Maar het kan ook gewoon zijn dat er gewoon heel veel mensen zijn die je mening niet delen. En dat, ondanks dat je ze probeert een bepaalde richting op de sturen men deze kant niet kiest. De conclusie tot nu toe is dus eigenlijk dat mensen geen ander type attractie willen. Want het vult in dat opzicht het aanbod goed aan. Dit is dan wat mij betreft ook de ideale vervanging van de attractie waarvan ik met je eens bent niet perfect genoeg is om te blijven bestaan.
En ik ben echt benieuwd, als er genoeg ideeën zijn om de attractie te vervangen? Waarom start je dit topic dan met zeer slechte ideeën?
Dit gezegd hebbende, ik wil best praten over de vervanging. Ik ben dan persoonlijk meer van het fantaseren met een stukje realisme in de fantasie. Maar goed. Uiteindelijk kom ik dan toch weer uit op het beter uitwerken van die mack prototype. De opbouw van deze attractie is wat mij betreft erg goed uitgevoerd en dat wilt ik graag behouden zien blijven in deze attractie. En ik denk persoonlijk dat deze attractie juiste een hoge waardering krijgt door de combinatie van type attractie en de sterke legende die er aan hangt. Dit ‘verhaal’ mag je als park eigenlijk niet laten gaan.
2BeFair had ik dit topic liever geopend zien worden voor JeDD, want als er een attractie direct op de schop mag dan is dat deze attractie wel.