- Bijgewerkt
Coasterfrenzy In welk opzicht is parkeren bij je bestemming een garantie om geen auto schade te hebben?? Wij hebben op de Parking van EP ook al schade gehad en een maat van me bij de Efteling. Krijg je van niemand vergoed.
Inderdaad geen garantie, je kunt er voor kiezen om breder te parkeren of even wachten tot er iemand naast je geparkeerd staat, daarnaast staan bij een fatsoenlijk pretpark parkeerwachters in de ochtend klaar om alles in goede banen te leiden. In een woonwijk is het de gehele dag komen en gaan en is er geen controle.
Coasterfrenzy Het staat daar écht niet veiliger dan op andere plaatsen.
Toch voel ik me veiliger bij een parkeerplaats waar nog controle is door langslopende bezoekers en surveillance van de parkeerwachters, ergens anders kunnen ze zo je ruit inslaan en dat risico is minder bij de parkeerplaats van het pretpark, hoewel het helaas toch wel eens gebeurd.
Ik wil het risico niet lopen dat er iets gebeurd met de auto en neem dan ook het zekere voor het onzekere door wat breder te parkeren en even te wachten wat de mensen naast je doen, verklaar me voor gek, maar er is niemand die mijn schade betaalt als ze er geen briefje bij leggen…