Coasterfrenzy Zo lang je niet op privé terrein parkeert vorm je voor niemand overlast en gebruik je openbare voorzieningen in principe gewoon waarvoor ze bedoelt zijn
Ik weet niet de precieze getallen, maar zeg dat er op een drukke dag 10.000 bezoekers zijn in Bobbejaanland. Als iedereen met de auto komt en er in elke auto 4 bezoekers zitten, betekent het dat er 2.500 auto’s komen. Zeg dat de helft van de mensen net zo over denkt als jij, dan zou ik toch echt wel van overlast spreken. Ik moet er in ieder geval niet aan denken dat er bij mij in de wijk op enigszins regelmatige basis 1.250 auto’s willen parkeren.
Sterker nog, ik vind het ronduit respectloos, onbeschoft en egoïstisch dat je er zo over denkt. Door mensen als jij keren omwonenden zich (nog sterker) tegen parken, en wordt het voor die parken moeilijker en moeilijker om iets voor elkaar te krijgen.
Als je het niet eens bent met de prijs die een park vraagt voor de parking, moet je dat met hun opnemen en niet de buurt gaan treiteren met asociaal gedrag.