Foto:
Park: Six Flags Magic Mountain
Horeca punt: Chicken Coupe
Gerecht/product: Coupe Chicken Sandwich met friet (zonder drinken)
Prijs: $16,99 ex tax
Cijfer: 9/10
Beoordeling:
Ik was op zoek naar een lunch vorige week en kwam langs deze kleine tent in het West Coast Racers gebied. Op het bord erboven stond "Hand Battered Chicken" en dat klonk toch wel een soort van vers. Maar of ik het moest geloven? Ik bestelde met mijn Diamond abonnement (daar krijg ik 2 maaltijden, 1 snack en onbeperkt drinken mee iedere dag) dus die omgerekende ruim €17 betaalde ik niet.
Ik bestel altijd friet zonder zout zodat je deze vers krijgt, maar de friet die ik kreeg was niet eens lauw maar echt koud. Na 5 minuten wachten kreeg ik de bestelling mee en was ik erg benieuwd. De friet was net gebakken en smaakte (voor pretpark friet) met de ranch saus best goed. Maar dan het broodje kip, wat een verrassing was dat zeg! Het brioche broodje was precies hoe die moet zijn, de kip was zo groot dat hij niet op het broodje paste en de gefrituurde augurken die erop zaten waren bijzonder smakelijk. Het sausje was garlic chil mayo en paste perfect bij de burger. Ik moet zeggen dat ik al veel heb geprobeerd bij alle Six Flags parken in Noord Amerika, maar waar ik normaal altijd teleurgesteld wordt was dit echt een dikke aanrader! En het is allemaal duur, maar Cedar Fair, Universal en Disney rekenen net zo veel voor een menu.