- Bijgewerkt
Gisteren met een klein groepje sinds 2 jaar het park bezocht en kan niet écht zeggen dat het park hard achteruit gaat. Néé het is geen Warner Bros van weleer, maar slecht zou ik het zeker niet willen noemen. Wel zijn er best wat verbeterpunten, waarvan sommige langlopende 'probleemgevallen' zijn.
De volgende (verbeterpunten) vielen mij op:
- De onderhoud staat van Excalibur blijft een pijnpunt, het buitengedeelte (rotsen) is een schijnvertoning. Het water is groen én ik heb het gevoel iets te missen in deze attractie (voelt leeg aan).
- High-Fall/Wildbunch draaimechanisme werkte tijdens onze rit niet, net zoals het kantelen. Ook stond hier maar 1 personeelslid.
- Het bestelsysteem (schermen) bij Dunkin' werkte niet goed wat een beetje verwarring veroorzaakte bij het bestellen.
- Irritante pfand bekers (ook voor bijv. koffie) die je steeds terug moet brengen (dus x2 in de wachtrij staan) < dit is een trent die ook bij andere parken speelt, bedankt EU). Wel stond er rechts naast de stuntshow op het terras een weliswaar defecte pfand-teruggave machine.... Hier is men dus mee bezig.
- Het Western dorpje valt nog net niet uit elkaar
- De nieuwe Studios baan laat Moviepark weer zien wat ze in huis hebben!
- Geen voorshow meer bij StarTrek
- Personeelstekort (of weg bezuinigd?) dat niet super gemotiveerd was
- Sfeerbreuk door de geïmproviseerde 'FastPass' ingang bij VanHelsing (daglicht incl. hout-schotten)
Verder de gebruikelijke aandachtspunten;
- The Bandid uit voorzorg niet gedaan (heeft die retrack überhaupt iets uitgehaald?)
- Gebrek aan sfeer op het plein tussen de Bandid en SLC
- Piepschuim theming die overal aan het afbrokkelen is
- Bermuda met veel defecte effecten (al stonden er relatief wel veel effecten aan!)
Kortom genoeg werk aan de winkel voor het parkmanagement. Al denk ik niet direct de parkgroep flink gaat investeren om bovenstaande puntjes 'even' weg te werken én lijkt de locale directe elke euro te moeten verantwoorden aan Spanje....
Hoe ik het zie en hierboven ook al eens aangehaald;
- Het is een regionaal park geworden zonder de ooit grote ambities die Warner wel had
- Zorg dat de basis (onderhoud + personeel) weer op een goed niveau komt
- Verwijder of 'update' attracties zoals Excalibur, Bandid etc. en pak meteen het omliggende gebied aan