Loekiloeki En het leuke is dat je die hal met deuren naar de zaaltjes nog steeds ziet zitten.
Die worden ook nog steeds gebruikt. Er zijn 2 wachtzalen (eentje is vaak gesloten, de anderen is die met dat beeldscherm waar Van Helsing aan auto's aan het sleutelen is). Beide wachtzalen waren van die bioscopen. Ook de Souvenir Shop aan het einde was één van die bioscopen die aangevallen werd. Wat dat betreft slim gebruik gemaakt van de ruimte die ze hadden.
Thijs82 Het bestelsysteem (schermen) bij Dunkin' werkte niet goed wat een beetje verwarring veroorzaakte bij het bestellen.
Ik denk dat dit meer bij Dunkin ligt dan bij MPG. Ik kan me ook niet herinneren die schermen ergens anders gezien te hebben.. In het algemeen valt me op dat die schermen enorm vaak kapot zijn (en dan heb ik het over de fast food ketenen die dit gebruiken in het algemeen en niet over MPG).
Thijs82 Sfeerbreuk door de geïmproviseerde 'FastPass' ingang bij VanHelsing (daglicht incl. hout-schotten)
Dit hadden ze inderdaad niet slechter kunnen oplossen.
QDude24 Als je instapt moet je er altijd vanuit gaan dat het niet werkt. In andere woorden: ga er niet in, anders zijn je edele delen verleden tijd.
Daar zijn trucjes voor.. al is natuurlijk niet iedereen hetzelfde gebouwd.. Als ik mezelf als het ware in het stoeltje laat glijden heb ik doorgaans nergens echt last van (heel comfortabel zal het natuurlijk nooit worden, maar het is iig pijnloos).