Ik heb juist vanuit mijn 2 bezoeken dit jaar, 1 voorjaar en een recenter, het idee dat men toch echt in een "stijgende" lijn zit, oké de grootse LP's keren niet (snel) terug, maar moet dat persee? met attracties als Studio Tours, Van Helsings en Startrek heeft men bewezen dat men toch met andere (en zonder) LP's voor MPG begrippen goede dingen kan plaatsen.
De vernieuwing van de stuntshow is nu niet bepaald een daverend succes maar als ik naar het geheel kijk en de reacties van de bezoekers merk ik dat dit toch echt wel een goede investering is geweest.
Stilaan beginnen ook steeds meer bijzaken kwalitatievere investeringen te krijgen: nieuw visitor centrum (2 jaar oud), hondenkennel opgeknapt en geopend, her en der goede (en ja) noodzakelijke vernieuwingen betreft horeca, tevens is afgelopen winter begonnen met het renoveren van de toilet units
Mijn grootste doorn in het oog is het gebied tussen Bandit en de SLC, hier loop je eerder over een industrieterrein dan in een pretpark, de "ombouw" van de SLC slaat kant noch wal, had hier een film thema omtrent achtervolging op een industrieterrein gemaakt, compleet met auto's die gecrasht zijn en een tankauto (die al dan niet in brand staat), dan was het "betongehalte" nog enigszins te verklaren.
Nog liever zie ik die SLC geheel verdwijnen voor iets nieuws, bij voorkeur indoor nu steeds meer parken incl een winter openstelling doen.
Betreft horeca mis ik in MPG gewoon een restaurant waar je kan gaan zitten (buffet restaurants zijn er genoeg) maar waar je gewoon even lekker tot rust kunt komen zonder tussen de afruim karren en mensen die met dienbladen lopen te zeulen kunt zitten, het conferentie centrum zou hier uitermate geschikt voor zijn, naar wat ik begreep gebruikt men dit complex niet tot nauwelijks, alleen voor het spookhuis (gedeelte).