Dat geklap snap ik eerlijk gezegd niet bij 3D shows, heb het vaak zat meegemaakt in zowel de Efteling als in andere parken.
Maar als ik me fantasie de vrije loop mag geven had ik persoonlijk het gehele gebied (Fabula en M&M) een vergelijkbare sfeer gegeven als seven dwarfs mine train, Fabula vervangen met iets vergelijkbaars maar intiemers qua formaat, in de zomer kan het best druk zijn maar in de rustige periodes is die zaal heel erg leeg, gewoon erg zonde Ik zou de voorshow en de hoofdshow gedeelte vervangen met 3/4 kleinere ruimtes waardoor je bijv in de rustige periodes zaal 1 en 2 in onderhoud kan doen en de overige zalen gewoon open kunnen blijven. Is het uiteindelijke gebouw een stuk lager en dat scheelt weer kosten om het gehele gebouw te themaniseren. De horeca en speeltuin zou ik bebouden al zouden de speeltoestellen en animatronics effe tijdelijk opgeslagen moeten worden tot het nieuwe lagere gebouw af is. Dan racen Max & Moritz langs een miniberg en de rest van de omgeving die daar ook mooi bij speelt.
Dus een hoop bomen, echte natuursteen granulaten in combinatie met neprotsen van spuitbeton (bijv voor een vergelijkbare waterval grot als bij Big bear Mountain) met als uitsteksel de miniberg waar een vernieuwde fabula in zit.