Michael dat paarse gedeelte is toevallig ook het gedeelte waar de gemeente ook had aangeduid als plek om iets neer tezetten wat betreft de uitbreiding
Gaat het Spookslot verdwijnen?
Michael Ik ben het zeker met je eens dat het park nog een groot theater kan gebruiken. Ik herinner me dat dat de Efteling vroeger ook plannen had voor een theater in Anderrijk op deze plek:
En dat is toevallig ook nog een plek waar de Efteling volgens dit kaartje iets mag bouwen in het huidige park:
Ik zou dan liever zien dat ze daar een groot theater bouwen. Maar dan zouden ze entertainment en shows wel een keer echt serieus moeten nemen gezien daar nu belabberd weinig aandacht en budget naar gaat vergeleken met andere grote parken. En geef het Spookslot nou maar gewoon die Intamin Ultra Tower
Mathijsdehaas-2002 dan zou ik spookslot afbreken en dan inderdaad die ultra tower in Pantagor thema bouwen of die Toveracedemie( Magic Academy) waar die die Droptower in zit waar Pantagor met zijn zwarte magie voor de drop zorgt
Mathijsdehaas-2002 En dat is toevallig ook nog een plek waar de Efteling volgens dit kaartje iets mag bouwen in het huidige park:
Voor mijn eigen administratie: plaats A is nu bezet door de bakkerij?
Erikk orry even off tropic of niet maar en echte dinnershow zou ik ook wel kunnen smaken à la puy du fou natuurlijk
Mogelijkheden genoeg, maar wel een gevalletje 'je moet wel willen'. Goede producties zijn duur, en ook al renderen ze goed, de Efteling heeft wat dat betreft geen beste naam op entertainmentgebied
Laten ze maar voornamelijk B in stand houden qua groenvoorziening, en het liefst de huidige kale vlakte tussen M&M en spookslot ook flink vergroenen, met een eventuele kleine invulling.
Debruijn7 mijn persoonlijke voorkeur zou zijn dat ze dit bij Symbolica realiseren en dat spookslot zou worden vervangen met een theater dome met als thema jungle symfonie en dat het vanuit de buitenkant er dan echt uit ziet als een soort tempel theater
Ik vond dit trouwens op Twitter bij efteltips
Ook is er een concept ontwikkeld voor een attractie binnen in de Toveracademie. De attractie is vergelijkbaar met Toy Story Midway Mania.
In deze attractie treed jij in de voetsporen van Pardoes en krijg je een spoedcursus toveren.Je gaat als het ware langs een reeks van lokalen en ruimtes om hier verschillende beproevingen en tests te doorstaan. Halverwege de rit kom je er achter dat Rattar de school binnen is geslopen en in de eindscène zul je Rattar en Pantagor moeten verslaan.
1991 Het is wel hetzelfde ritsysteem als Maus Au Chocolat in Phantasialand, mocht je die wel gedaan hebben.
The_Real_Infernape zou wel het type attractie zijn die ik graag erbij zou zien in de efteling
Ik zie dat zowel Toy Story, Maus als Symbolica alledrie een ETF Multimover betreft...
https://en.wikipedia.org/wiki/ETF_Ride_Systems
1991 maar alleen Symbolica is trackless en die andere niet.
- Bijgewerkt
Waarom Wikipedia een belangrijk onderdeel van de modelnaam weglaat en hier in een aparte kolom ''styles'' aan gaat hangen snap ik niet. De Track Bound Multi Mover (Maus & Toy Story) en reguliere oftewel trackless Multi Mover (Symbolica) lijken, op een deel van de naam na, totaal niet op elkaar.