Loekiloeki Met goed timen kom je op zo’n dag al een heel eind.
Als je geen EMT hebt, is timen bij Crush echt onmogelijk. Of je moet Illuminations willen missen zodat je "maar" 45 minuten hoeft te wachten wanneer Studio's tot laat open is. Zelfs tijdens paradetijden stond er afgelopen weekend een wachttijd langer dan een uur. Dan is 13-18 euro betalen om de rij te skippen natuurlijk extreem aantrekkelijk.
Ik vraag me wel serieus af wat dit met de normale wachttijd gaat doen. Je hebt al de Priority Pass houders die op drukke momenten best wat capaciteit opslokken en gemiddeld om de 4 coaches instappen. Dan heb je nog de Premier Access gasten die bij een uitverkochte tijdslot aardig wat capaciteit gaan opslokken.. Dan blijft er nog een beetje capaciteit over voor de normale wachtrij en de Single Riders Line.
De beste manier om dit terug te dringen, is om heel beperkt Premier Access te gaan verkopen. Dit kost Disney alleen dan veel geld (vraag > aanbod) en Premier Access gasten moeten dan alsnog wachten op een latere tijdslot, wat met die prijs onaanvaardbaar is. Ik ben heel benieuwd hoe dit afloopt!