Quefox_ Zeker weten doen we het natuurlijk nooit, maar waarom zouden ze nu hun nieuwe jaarpassen gaan presenteren om dan over een tijdje met een duurdere en uitgebreidere pas aan te komen. Dan hadden ze die toch veel beter nu ook kunnen presenteren, tegelijk met de rest?
Klopt inderdaad, 100% zeker ben ik ook niet. Maar ik zie wel een bepaalde logica in hun denkwijze. Als de geruchten kloppen dat ze naar een pas van €1000,- willen gaan, dan zijn dit tijdelijke passen. Mede te meer omdat ze ook geen Disney namen gekoppeld hebben aan hun passen, maar voor de namen "Bronze", "Silver" en "Gold" zijn gegaan. En laat het nu net volgend jaar de Olympische Spelen zijn in Parijs..
Dat doet me vermoeden dat dit tijdelijke jaarpassen zijn voor 2023-2024 en dat men in 2025 samen met de opening van Studio 1, het meer en Frozen met nieuwe jaarpassen gaat komen.
Ze hebben nu ook een prijsverhoging doorgevoerd, waardoor ze in 2025 nog eens een prijsverhoging kunnen doorvoeren en het verschil niet kuch al te groot is van (Infinity Pass) €499,- naar een van Gold €699,- en dan in 2025 naar eentje van €899,- of €999,-. Omdat ze dan misschien met Genie+ of een ander parade paardje uit hun hoed gaan komen dat de felle prijsverhoging kan staven. En ik zie hen hier eerlijk waar nog wel toe in staat ook.