Ook in 2021 verplichte virtuele wachtrij in Walibi Holland
Weet iemand hoe je de virtual queue van 2 verschillende groepen can combineren in 1?
NielsC Op de dag zelf even naar gastenservice
Eftelflags ah thank u!
- Bijgewerkt
NielsC je kunt heel eenvoudig in de fastlane omgeving op de dag zelf de optie ‘deel met vrienden’ aanklikken. Daar vul je het e-mail adres in waar de fastlane aan gekoppeld mag worden en klaar is kees.
In tegenstelling tot wat Eftelflags hoef je hiervoor dus niet naar de gastenservice en kunt dit op de dag zelf al vanuit thuis regelen. Zo kun je ook al meteen vanuit thuis (of de auto) in de rij gaan staan zodat je bij aankomst direct een achtbaan in kan stappen
ppc-anoniem-1 hmm dat is dan nieuw, of het personeel van Walibi weet zelf ook niet van deze functie. Toen ik in mei in het park was, werden we hiervoor namelijk nog naar de gastenservice gestuurd.
- Bijgewerkt
Quefox_ Ik heb al vaker Fastlane codes aan elkaar gekoppeld. Ook vorig seizoen. Ik heb een abonnement en mijn vriend ook. We moeten echter telkens los een reservering maken en ontvangen ieder op ons eigen email adres een Fastlane code. Iedere keer kunnen we deze makkelijk koppelen met ´deel met vrienden´. Ook vrienden met gekochte tickets hebben zo de fastlane aan mijn adres gekoppeld op de ochtend voor ons bezoek. Werkt perfect
Quefox_ hmm dat is dan nieuw, of het personeel van Walibi weet zelf ook niet van deze functie. Toen ik in mei in het park was, werden we hiervoor namelijk nog naar de gastenservice gestuurd.
Dit is sowieso al sinds het begin van dit seizoen het geval. Wij hebben regelmatig fastlanes gekoppeld en ontkoppeld tijdens onze bezoeken.
Heeft iemand enig idee waarom Goliath al een week met één trein rijdt?
NielsC De baan is inmiddels al weer bijna 20 jaar oud. Weet dat ze de afgelopen tijd wat chassis dingen hebben vervangen aan de treinen. Gok dat er weer 1 kapot is...
(auw. Elke keer als ik dat zeg voel mij echt oud... ten tijden van Themepark.nl de bouw volgen....)
Eftelflags Nou inderdaad. Ik zie mezelf daar vlak na de opening nog in de rij staan met een beetje spanning.
- Bijgewerkt
Eftelflags ah thanks.
Het lijkt alsof walibi dit seizoen veel problemen heeft met storingen en kapotte trein/baan onderdelen. Erg vervelend want ze hebben hun volle capaciteit hard nodig... ik ga morgen maar, denk niet dat het een top dag gaat worden .
NielsC Stuur even via iets een DM of die het doet!
Rijden ze ondertussen weer met volledig gevulde treinen daar of is het nog altijd een rij tussenlaten zoals vorig jaar?
Enil net als bij alle andere pretparken in Nederland moet ook Walibi Holland (helaas nog steeds) ruimte houden tussen gezelschappen in achtbaantreinen
ppc-anoniem-1 ben dit jaar nog niet in Nederland geweest dus was niet op de hoogte van de huidige regelgeving, hopelijk mogen ze tegen halloween op volle capaciteit rijden anders worden die wachttijden dramatisch in Walibi Holland
Enil ik zou er niet te hard op rekenen