Leuk topic, speculeren en dagdromen is altijd tof

Ik heb het volgende bedacht. De G-Force gaat weg op zijn huidige plek en krijgt een plekje op de roze vlek. De infra passen we ook een beetje aan (in rood) zodat het wandelpad langs het water komt te lopen, dat kijkt een heel stuk mooier weg voor het park. De gele vlek wordt de nieuwe horeca locatie met aansluitend op het oranje een nieuw groot terras/plein. Dat moet zo ingericht worden dat je met halloween daar een tribune kan opbouwen om in die periode op het water een show van enige allure op te kunnen voeren (Terug naar de tijd van Walibi Flevo met een watershow op dat meer!)
Dan blijft natuurlijk de blauwe vlek over om invulling te geven aan een nieuwe attractie. Met het thema van de Speedzone zou het een attractie moeten worden waar snelheid centraal staat. Nu is dit best een flinke oppervlakte in het park. Daarom heb ik het gebied nog eens in tweeen gedeeld. Aan de linkerkant wil ik graag een kopietje van Loke, uit Liseberg

Op het grote oppervlak zou ik dan toch weer voor een achtbaan gaan. Zoals al vaker geopperd, een single rail van RMC zou het aanbod in Walibi perfect aanvullen als je het mij vraagt.

Misschien met een custom layout zodat het mogelijk wordt dat die misschien her en der de paden oversteekt of ergens onderdoor gaat bijvoorbeeld.
Blijft trouwens over de groene muur aan de linkerkant, die wordt opgetrokken om Below aan het zicht te onttrekken. En omdat het Walibi is zou ik een grote betonnen muur willen zien, met daarop een graffiti tekening die aansluit op het speedzone thema, met daar tussen echt groen.