- Bijgewerkt
Een S&S 4D coaster zie ik eerlijk gezegd ook wel gebeuren, uniek, compact en ze keken naar deze optie in 2017 al. Maar een RMC raptor is natuurlijk beter
Een S&S 4D coaster zie ik eerlijk gezegd ook wel gebeuren, uniek, compact en ze keken naar deze optie in 2017 al. Maar een RMC raptor is natuurlijk beter
Amber Het park mist gewoon een goede familie ride nu. Nou ja; ze missen ook een paar goede infills en dat hele kindergebied kunnen ze beter ook opruimen.
Ik hoop dat het park nu vooral eens gaat investeren in dingen die er echt toe doen. Een nieuwe grote flat ride kan het park gebruiken, maar ook een mooie family coaster en wat toffe infills van Zamperla. Maak het park wat meer compleet nu en gebruik de locatie van de kart baan voor een grote infill en plaats direct wat kindermeuk erbij. Balanceer het park meer.
Waarom beperken tot het gebied van de kartbaan? Kunnen ze niet de ruimte over het water (richting psycoshock) gebruiken? Dan heb je ruimte voor iets groots...
Ik verbaas me er over dat er aan de ene kant geklaag is over de vele identiteitscrisissen die het park al heeft gehad en ik nog steeds familieattracties als optie voorbij zie komen.
Die RMC single rail zou ik een geweldige optie vinden voor Walibi er even vanuit gaande dat het ook past. Een achtbaan die bij de doelgroep past en uniek in de regio. Ze mogen er ook een Gyro Swing/Giant Discovery neerzetten.
Vekoma Dive Pretzel Coaster, uniek (nog) nergens in een park geplaatst.
Hoe leuk een achtbaan natuurlijk ook is heeft het park echt wel een infill attractie nodig. Het liefst zie ik een interactive darkride ala popcorn revenche verschijnen. Ze missen gewoon een binnen attractie. Voor thrill zou ik gaan voor een intamin gyro swing. Wellicht dat het gebied er achter al meegetrokken kan worden en er meer op past dan wij denken.
Ik zou ook voor een rmc single rail gaan,
Maar Walibi kan wel families aan willen trekken maar ik denk toch echt dat dat niet gaat gebeuren want Walibi is gewoon het park met DE achtbanen van Nederland volgens de gewone mens, en ik denk niet dat, nu Walibi reclame maakt met families erop er in een keer honderden normale families naar Six Flags Holland gaan, ook niet als er een dark ride wordt gebouwd.
Een RMC Raptor zou wel waanzinnig zijn. Maar de kartbaan uit het Nintendo world topic zou ik ook erg mooi zien passen op die plek.
QDude24 Terwijl de beleving toch compleet anders is. Een variant van de Mystery Castle mag ook hoor.
Marco Omdat Walibi nu eenmaal snel van gedachte veranderd. Te makkelijk maar wel waar.
Marco ik denk dat het juridisch niet slim was om eerder te zeggen dat ze de kartbaan weg wilde halen, gezien dat opgevat kan worden als schuldbekentenis. Een advocaat van de tegenpartij zou daar meteen bovenop springen.
Misschien heb ik het mis (ben geen jurist), maar ik zie het niet als toeval dat het nieuws van de sluiting naar buiten komt op dezelfde dag als vrijspraak.
Leuk topic, speculeren en dagdromen is altijd tof
Ik heb het volgende bedacht. De G-Force gaat weg op zijn huidige plek en krijgt een plekje op de roze vlek. De infra passen we ook een beetje aan (in rood) zodat het wandelpad langs het water komt te lopen, dat kijkt een heel stuk mooier weg voor het park. De gele vlek wordt de nieuwe horeca locatie met aansluitend op het oranje een nieuw groot terras/plein. Dat moet zo ingericht worden dat je met halloween daar een tribune kan opbouwen om in die periode op het water een show van enige allure op te kunnen voeren (Terug naar de tijd van Walibi Flevo met een watershow op dat meer!)
Dan blijft natuurlijk de blauwe vlek over om invulling te geven aan een nieuwe attractie. Met het thema van de Speedzone zou het een attractie moeten worden waar snelheid centraal staat. Nu is dit best een flinke oppervlakte in het park. Daarom heb ik het gebied nog eens in tweeen gedeeld. Aan de linkerkant wil ik graag een kopietje van Loke, uit Liseberg
Op het grote oppervlak zou ik dan toch weer voor een achtbaan gaan. Zoals al vaker geopperd, een single rail van RMC zou het aanbod in Walibi perfect aanvullen als je het mij vraagt.
Misschien met een custom layout zodat het mogelijk wordt dat die misschien her en der de paden oversteekt of ergens onderdoor gaat bijvoorbeeld.
Blijft trouwens over de groene muur aan de linkerkant, die wordt opgetrokken om Below aan het zicht te onttrekken. En omdat het Walibi is zou ik een grote betonnen muur willen zien, met daarop een graffiti tekening die aansluit op het speedzone thema, met daar tussen echt groen.
Ik vind het wel mooi dat iedereen RMC roept, maar zijn we de Axis Coaster alweer vergeten van S&S Sansei? Leuker, Beter, toffer en compleet uniek!
Hjalmar ja, die ben ik zeker niet vergeten en van mij mag die echt wel naar Walibi komen.
Dat geanimeerde model heeft een vette layout. Zet die maar in de polder.