Jailsamer Er zit geen Hard Rock in village. Wel een Planet Hollywood.

Guy Er heeft korte tijd een pop-up Hard Rock Shop gezeten. Maar volgens mij is die al lang weer weg.

een maand later

Kleine winst voor het eten in het park, de Mickey Bar komt naar Parijs. Jammer dat ze dan die gore Turkey Legs toevoegen, daar had gewoon Dole Whip moeten komen.

Goed nieuws voor entertainment, Mickey and the Magician zijn weer terug!

Hjalmar Waarom nou weer ' gore turky leg'? Misschien zijn er ook mensen die hem wel lekker vinden.

Hjalmar gore Turkey Legs toevoegen, daar had gewoon Dole Whip moeten komen.

Heb ze niet in Disney gehad met in Universal waren ze goed te doen.. maar inderdad Dole Whip is super, zou die graag ook hier zien..

• msnguy heeft hierop gereageerd.

Die Turkey Legs zijn voor mij must do in de States.

Fixma maar inderdad Dole Whip is super, zou die graag ook hier zien..

De Dole Whip is terug! We hebben er gisteren eentje gehaald bij Café de la Brousse. De Mango Float is daardoor wel verdwenen. Wat een goddelijk ijsje! 😃

20 dagen later

Klein nieuwtje: Op 12 april worden er ter ere van de 30e verjaardag souvenir plattegronden uitgedeeld in het park.

een maand later

Goed nieuws, we krijgen extra droge zit ruimte in het park.

Vind het wel jammer dat het ijsjes-punt ervoor moet wijken blijkbaar. Ik had gehoopt dat ze dit er nog zouden bij betrekken. Langs de andere kant ligt daar ook nog veel ruimte wat bedoeld was voor een Belle en het Beest theatertje. Ik hoop dat ze dit ook nog altijd vrijwaren.

Fuente del Oro is goed nieuws, maar ik vind het - met de open gebouwen hoe het nu is - wel mooi. Ik hoop dat een vaste dakstructuur dit niet verpest. Maar dat wordt pas oordelen als het klaar is.

Liever extra zitruimte dan een ijspunt wat zelden tot nooit geopend was. Daarnaast, loop een klein stukje verder en in de Mainstreet heb je een grote ijssalon. En echt warme dagen verschijnen overal spontaan mobiele verkooppunten. Aan ijsjes geen gebrek in het park.

DaltonTerror Vind het wel jammer dat het ijsjes-punt ervoor moet wijken blijkbaar. Ik had gehoopt dat ze dit er nog zouden bij betrekken.

Wanneer heb jij deze voor het laatst open gezien? Ik kan me al sinds +/- 2018 niet meer herinneren dat dit tentje open was... En ik kom er toch wel 3 a 4 x per jaar...

SylvainDr 12 April 2022?

Persoonlijk hoop ik dat ze niet te veel weg halen van de thematisatie bij de ombouw. Want dit heeft namelijk directe referenties naar Disneyland Anaheim.

@DaltonTerror Ah, dat was dus de locatie voor het theatre, vond het altijd al bijzonder dat ze de kleine zeemeermin op die enorm kleine locatie wilde plaatsen.

Jammer van Fantasia Gelatti.
              Ik kwam hier altijd wel een ijsje eten in de zomer, ik heb het alleen in de winter dicht gezien.

Maar is dit niet sinds jaren een grotere aanpassing in het park op het theater na? Hopelijk de aanzet tot weer eens wat veranderingen en aanvullingen in het park.

Blijkbaar heeft het park capaciteitsproblemen? Anders kan ik mij geen reden bedenken om dit te doen. Samen met de heropening van Walt's en Toads Hall lijkt het mij dat alles weer zo goed als open is. En volledige capaciteit? Tof.

Blijf het altijd bijzonder vinden dat DLP ook op drukke momenten soms hele eetzalen (piraten gedeelte van Pinokkio's restaurant) ook dicht gooit omdat het dan niet schoon gemaakt hoeft te worden. Altijd weinig zitruimte. Dus ik kan dit prima toejuichen.

Wel geinige ontwikkeling in dit park. Meer capaciteit bij bestaande restaurants. Nu nog meer capaciteit door weer eens attracties toe te voegen 🙂

• msnguy heeft hierop gereageerd.

Eftelflags Nu nog meer capaciteit door weer eens attracties toe te voegen

Er is ruimte genoeg, maar ik denk dat we in het Disneyland Parc zelf pas nieuwe attracties kunnen verwachten wanneer Walt Disney Studio's helemaal af is.

Morgen maar eens kijken hoe het park erbij ligt! En eindelijk de Mickey 30 year anniversary frisdrankbeker scoren! 😃