Alain Dumbo
Dumbo heeft nog niet zo heel lang geleden een extreem grote onderhoudsbeurt gehad, maar er valt helaas nog weinig van te zien. Casey en Pay krijgen duidelijk ook te weinig liefde, maar Casey was afgelopen weekend toch wel zwaar teleurstellend. Op zaterdag maar 1 trein op de baan na een storing en de helft van de onride boxen werkten niet.
Alain Personeel in de winkels en attracties vriendelijk en spreken veelal Engels, een absolute plus. In de horeca om te huilen. Ongeïnteresseerd,
Ja in de winkels en bij de attracties waren ze dit weekend zo vriendelijk dat ik het opmerkelijk vond! Ik had zo'n gastvrijheid nog nooit meegemaakt in Disneyland Paris. Vooral bij Orbitron, Peter Pan en Pinokkio stonden geweldige Castmembers die een feestje maakten met de gasten. Bij het entertainment is dit overigens erg wisselend: de éne show heeft norse Castmembers die de gasten schreeuwend naar een plekje begeleiden en bij de andere show staan Castmembers enthousiast mee te dansen.
Alain En dan de optie om tegenwoordig betaald voor te kunnen kruipen tegen tarief van 14 euro voor bijvoorbeeld Peter Pan... ik dacht dat Gardaland onbeschoft was, maar dit past zo niet bij Disney en staat mijlenver van de oorspronkelijke normen en waarden die Walt Disney had. Ze moeten zich schamen.
De wereld veranderd nou eenmaal en men betaalt graag voor luxe. Ik was eerst enorm tegen deze ontwikkeling, maar de normale wachttijden zijn met extreem drukke dagen zoals afgelopen weekend behoorlijk verminderd. Enkel Crush Coaster is een hel met wachttijden tussen de 80 en 140(!) minuten.