En het was juist de Molly die ooit in brand heeft gestaan
Dan weet ik het ook niet . . . en ergens vind ik het jammer, want ik vind de Mark Twain een stuk mooier dan de Molly Brown.
En het was juist de Molly die ooit in brand heeft gestaan
Dan weet ik het ook niet . . . en ergens vind ik het jammer, want ik vind de Mark Twain een stuk mooier dan de Molly Brown.
Ik moest het even opzoeken, maar in 2018 was het aangekondigd dat Mark Twain in 2019 in onderhoud zou gaan om vanaf 2020 weer de wateren van Far West te bevaren. Duidelijk dat hier een streep door gegaan is.
Even voor een beeld te scheppen hoe ze er in goed staat er uitzagen
Wat een droefenis die foto's van de huidige staat van de schepen
Ow grappig . . . de boten varen daar linksom om de BTM heen . . . dat is nu rechtsom toch?
ppc-anoniem-2 De boten hebben altijd tegen de klok in om BTM gevaren.
Droommodus zou men de MT niet kunnen opknappen en kunnen gebruiken voor een soort (infill) show niet zo groots als Fantasmic maar wel in die setting. zou toch mooi zijn als aan het begin van de avond... videomapping er bij op de berg van BTM... einde droommodus
Men moet gewoon een keuze gaan maken, of onderhouden en er iets mee gaan doen, of slopen, elke maand dat onderhoud uitblijft maakt een start van het onderhoud alleen maar duurder en ingewikkelder door weersinvloeden, en natuurlijke slijtage van MT.
Eftelingpanda Dat is precies wat ze afgelopen oudjaarsdag met de Molly Brown gedaan hebben. Was erg leuk!
Simon ja, ik vond dit ook leuk, en zeker voor herhaling vatbaar.
Simon heb ik helemaal gemist! Ziet er erg geslaagd uit! Ik zeg doen .
Volgens DLP Report keert Illuminations binnenkort terug
Even een vraag betreft The Village.....kan ik geen topic over vinden.
Weet iemand of het Hard Rock daar nog een Tiny Shop heeft?
@Jailsamer Edit door @Niek : teruggezet. Gelieve niet zonder reden posts verwijderen. Dit staat duidelijk in onze huisregels.
Guy Er heeft korte tijd een pop-up Hard Rock Shop gezeten. Maar volgens mij is die al lang weer weg.
Jailsamer op 13 januari was die ruimte daar leeg. Er zat wel nog een shop die kaarsen verkoopt.
Kleine winst voor het eten in het park, de Mickey Bar komt naar Parijs. Jammer dat ze dan die gore Turkey Legs toevoegen, daar had gewoon Dole Whip moeten komen.
Goed nieuws voor entertainment, Mickey and the Magician zijn weer terug!
Hjalmar Waarom nou weer ' gore turky leg'? Misschien zijn er ook mensen die hem wel lekker vinden.
Die Turkey Legs zijn voor mij must do in de States.