Is het gezeur om de beperkingen of gezeur over de manier van communiceren van deze beperkingen.
Ik persoonlijk als abonnementhouder die onlangs gewoon verlengd heeft vind de manier waarop gecommuniceerd wordt gewoon vervelend en zeker niet horen bij een professioneel bedrijf als de Efteling.
Ik heb het via de social media moeten vernemen van allerlei beperkingen dat opeens de voordelen niet meer mogelijk waren. Een simpel mailtje naar alle houders was heel makkelijk geweest en wellicht veel frustratie kunnen voorkomen.
Ook bieden ze geen perspectief mochten de zaken in de toekomst (eerder) beter gaan, komen deze voordelen dan versneld weer terug?? Nu is het dat er tot 31 augustus vooralsnog de voordelen op andere parken niet mogelijk zijn.
Zeker nu bijv. Europapark en Phantasialand weer open zijn, kan ik me hier best iets bij voorstellen.
Hetzelfde geldt nu voor de mensen die voor de uitbraak een verblijf geboekt hebben, alles weer via de socials vernemen is gewoon klote. Een simpele mail naar de boekingen of een kleine compensatie is dan gewoon op zijn plaats.
€25 euro p.p.p.d. bovenop je boeking is veel geld!!
Bij nieuwe boekingen is het nu gewoon duidelijk, waar mensen aan toe zijn.
Verder begrijp ik wel waarom ze het doen en vind het verder wel prima.